eOstroleka.pl
Ostrołęka, WYBORY

Wybory 2024: Ruszyła kampania billboardowa. Na start - akcja profrekwencyjna

REKLAMA
zdjecie 8667
zdjecie 8667
fot. FB/Bezpartyjne Miasto Ostrołękafot. FB/Bezpartyjne Miasto Ostrołęka
REKLAMA

Do widoku kandydatów w wyborach samorządowych 2024 na ulicach Ostrołęki będzie trzeba się w najbliższym czasie przyzwyczaić. Billboardy w mieście są rezerwowane przez samorządowców lub aspirujących do tego grona. Bezpartyjni ruszyli już z kampanią billboardową - profrekwencyjną. 5,5 roku temu do urn poszło 55.67% ostrołęczan - teraz będzie więcej?

W dobie wszechobecnych mediów społecznościowych i cyfrowego marketingu, tradycyjne formy reklamy wyborczej wciąż odgrywają ważną rolę. Duże billboardy, strategicznie rozmieszczone w kluczowych punktach miasta, mogą stać się efektywnym narzędziem dotarcia do szerokiego grona odbiorców i zwiększenia rozpoznawalności kandydata. Przed nami wybory samorządowe 2024 i w Ostrołęce właśnie ruszyła kampania billboardowa.

Co charakteryzuje billboardy?

  • Wysoka widoczność: Billboardy są niemożliwe do przeoczenia. Ich duży rozmiar i strategiczne umiejscowienie sprawiają, że są widoczne z daleka i przyciągają wzrok przechodniów i kierowców.
  • Prostota przekazu: Treść na billboardzie jest zwięzła i klarowna, aby dotrzeć do odbiorców w krótkim czasie.
  • Szerokie dotarcie: Billboardy docierają do zróżnicowanej grupy odbiorców, niezależnie od wieku, płci czy preferencji cyfrowych.
  • Budowanie rozpoznawalności: Ciągłe eksponowanie wizerunku kandydata na billboardach buduje jego rozpoznawalność wśród mieszkańców danego regionu.
  • Możliwość personalizacji: Billboardy można dostosować do specyfiki danego regionu i grupy odbiorców.

Oczywiście, duże billboardy nie są pozbawione wad. Ich wadą może być stosunkowo wysoki koszt wynajmu powierzchni reklamowej oraz ograniczona możliwość przekazania szczegółowych informacji o kandydacie. Należy jednak pamiętać, że billboardy nie służą do przekazywania szczegółowych informacji, a jedynie do budowania rozpoznawalności kandydata i promowania jego głównych haseł wyborczych.

Pierwsze billboardy w Ostrołęce. "Chodźmy razem na wybory!"

W Ostrołęce z kampanią billboardową ruszył już komitet, który jako pierwszy w regionie zarejestrował się w siedzibie KBW. Co ciekawe, na billboardach nie znajdziemy jednak wyborczych obietnic, a hasło "Chodźmy razem na wybory!" - to kampania profrekwencyjna.

Frekwencja wyborcza w Ostrołęce w wyborach samorządowych 2018 wyniosła 55.67%. W tym roku będzie lepiej?

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
Kalendarz imprez
kwiecień 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
dk1 dk2 dk3 dk4 dk5 dk6 dk7
dk8 dk9 dk10 dk11 dk12 dk13 dk14
dk15 dk16 dk17 dk18 dk19 dk20 dk21
dk22 dk23 dk24 dk25 dk26 dk27 dk28
dk29  30  1  2  3  4  5
×