2018-07-30T13:00:00+02:00 eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Czy w Ostrołęce odrodzi się lewica?

REKLAMA
6
25
73

W kuluarach coraz częściej mówi się o największej lewicowej koalicji w wyborach samorządowych od lat. W Ostrołęce szyki zewrzeć mieliby wieloletni działacze Sojuszu Lewicy Demokratycznej i Platformy Obywatelskiej. Obaj dolali oliwy do ognia, publikując wspólne zdjęcie wraz życiowymi partnerkami.

 
Nie jest tajemnicą, że ambicje prezydenckie w Ostrołęce ma Łukasz Kulik, były przewodniczący struktur SLD w naszym mieście. Jeżeli Kulik zdecyduje się na start, byłaby to już jego trzecia próba z rzędu. W 2010 roku jako kandydat na prezydenta z ramienia Sojuszu Lewicy Demokratycznej wystartował w wyborach samorządowych, swoich sił próbował również cztery lata później. W obu przypadkach przegrał z Januszem Kotowskim.
 
Wybory Samorządowe 2010. Na billboardzie prominentni politycy SLD: Tadeusz Chabudziński, Anna Szczubełek i Łukasz Kulik.
 

W 2014 roku zdecydował się na start z własnego komitetu "Ostrołęka dla Wszystkich". Na listach znalazło się miejsce dla członków SLD, choć inicjatywa miała być apolityczna. "Łukasz Kulik, szef SLD jednak kandyduje na prezydenta Ostrołęki. Ale bezpartyjnie" - czytaliśmy wtedy w Tygodniku Ostrołęckim.

 
Kulik stopniowo odcinał się od środowiska SLD. W 2015 roku po raz pierwszy od lat nie uczcił Święta Pracy - nie pojawił się bowiem przy pomniku upamiętniającym mieszkańców ziemi ostrołęckiej poległych za wolność ojczyzny. Data zbiegła się też z kompletną kompromitacją lewicy w wyborach parlamentarnych. Po raz pierwszy w historii partia SLD nie weszła do Sejmu, więc identyfikowanie się z nią na pewno nie jest korzystne od strony PR-owej. Chociaż Kulik oficjalnie nie ogłosił opuszczenia SLD - mówił jedynie chłodno, że "wytykane są błędy z przeszłości, za które on nie odpowiada". To miało być też powodem ochłodzenia stosunków z lewicą.
 
Drugim z polityków opozycji, który niekoniecznie dobrze żył ze swoją partią jest Maciej Kleczkowski. Wicedyrektor WORD w Ostrołęce znany jest głównie z transmisji na Facebooku, które skrzętnie wykorzystuje do promowania siebie. Jest też wieloletnim działaczem Platformy Obywatelskiej. Na jednej z ulotek wyborczych pozuje z ówczesną żoną, dziećmi i... Donaldem Tuskiem na odwrocie. Zapowiada m.in. starania o Via Baltikę przechodzącą przez Ostrołękę czy drużynę piłkarską na poziomie centralnym. Dziś już wiemy, że niewiele wyszło z tych planów.
 
zdjecie
                                                  Maciej Kleczkowski (pierwszy od lewej) podczas jednej z konferencji ostrołeckiej PO
 
Obecnie Kleczkowski już tak chętnie nie rozmawia o Platformie, choć od wielu lat jest zatrudniony na stanowisku wicedyrektora WORD w Ostrołęce, podlegającego pod samorząd województwa, w którym oczywiście przewagę ma koalicja PO-PSL. Wciąż zajmuje sowicie opłacane stanowisko, choć jego stosunki z Platformą Obywatelską wydają się chłodne. W 2012 roku Kleczkowski znalazł się na liście wstydu "Pulsu Biznesu". - Przez niecałe 5 lat od objęcia władzy, trafiło do nich z państwowej kasy 200 mln zł - grzmiano, wymieniając nazwiska działaczy PO, członków ich rodzin i znajomych, którzy zasiadali w latach 2007-2012 w spółkach i instytucjach państwowych. Kleczkowski podpisany został jako "szwagier posła PO Andrzeja Kani". Nie wiemy czy taka była droga do posady, ale dodajmy, że w tym momencie Andrzeja Kani w Platformie już nie ma. Dawno zmienił kurs i współpracuje z Porozumieniem Jarosława Gowina.
 
Nawet portal internetowy, który wydawany jest przez firmę wypłacającą Kleczkowskiemu wynagrodzenie - co wynika z jego oświadczenia majątkowego - w tekście z października 2017 roku pt. "Maciej Kleczkowski kandydatem na prezydenta Ostrołęki?" ani razu nie użył nazwy Platforma Obywatelska. Do tego sam radny twierdził, że młodym ludziom PO kojarzy się głównie z obciachem. Nic dodać, nic ująć. W listopadzie 2017 roku wysłaliśmy zapytanie do mazowieckich struktur PO, pytając o przynależność Macieja Kleczkowskiego. Bez odpowiedzi. Widocznie obie strony wzięły urlop od siebie, a może wstydzą się siebie nawzajem?
 
Z wiarygodnego źródła wiemy, że obaj panowie intensywnie rozmawiają o stworzeniu jednego komitetu w jesiennych wyborach samorządowych. Jakby w odpowiedzi na te spekulacje, Kulik i Kleczkowski opublikowali zdjęcie, na którym razem spędzają czas ze swoimi obecnymi życiowymi partnerkami.
 
Wspólne plany Kulika i Kleczkowskiego sprawiają, że znów mówi się o odrodzeniu lewicy nad Narwią. Sami spójrzmy: SLD praktycznie u nas nie istnieje; Twój Ruch rozpadł się, zanim tak naprawdę zdążył na poważnie powstać; Platforma Obywatelska nie wychodzi ze stagnacji, kolejny raz wystawiając na prezydenta Mariusza Popielarza, a o Nowoczesnej słychać niewiele - sami sympatycy przy okazji zmiany przewodniczącego koła przyznali: " Trzeba uczciwie przyznać, że przez parę ostatnich miesięcy de facto nie prowadziliśmy żadnych działań". Zwarcie szyków przez wieloletnich radnych, pochodzących z lewicowych ugrupowań, byłoby lampką ostrzegawczą dla Janusza Kotowskiego: tym razem o reelekcję nie będzie już tak łatwo.
 
Jedno jest pewne: nadchodzące wybory samorządowe zapowiadają się najciekawiej od lat. Oprócz Janusza Kotowskiego z PiS, swoją gotowość do kandydowania zgłosili też Mariusz Popielarz z PO oraz Jakub Frydryk z ruchu Bezpartyjne Miasto.

 

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Gość, 13:06 30-07-2018,   85%
panie kleczkochód nie za wcześnie na kulik za gorąco jest ;)
odpowiedz   •   oceń :  
~stasek, 13:09 30-07-2018,   72%
Chłopy wstydu oszczedzcie!! po raz 3 Kulik bedzie probowal i poraz 4 i 7 10 i po cholere...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:31 30-07-2018,   19%
@~stasek Do trzech razy sztuka :)
odpowiedz   •   oceń :  
~tadziu, 13:13 30-07-2018,   81%
Pan Kulik to wieczny przegrany, zresztą tak samo jak Pan Kleczkowski.
odpowiedz   •   oceń :  
~ostrołęcznin, 13:14 30-07-2018,   79%
a co ci dwaj panowie zrobili dla miasta.  nic !!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:06 30-07-2018,   43%
@~ostrołęcznin Co zrobił Kotowski dla miasta zanim został Prezydentem - NIC !!!
Co zrobił Płocha zanim został Wiceprezydentem - NIC !!!
Co zrobił Prusaczyk zanim został Sekretarzem za 200 tys rocznie - NIC !!!
Co zrobili Radni PiS w tej kadencji - NIC !!!
Ci obecni siedzą, biorą kasę i NIC nie robią, to ja zaryzykuje że może nowy Prezydent zrobi COKOLWIEK !!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:33 30-07-2018,   58%
Macie dobre informacje, znam obydwóch i lista już prawie cała gotowa
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:11 30-07-2018,   85%
Właśnie dlatego nie zagłosuję na Kulika. Szkoda, bo chciałem oddać na niego głos, ale Kleczkowskiego nie zdzierżę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:15 30-07-2018,   14%
I w czym problem, głosuj na Kulika, nie głosuj na Kleczkowskiego, przecież masz jeden głos na Prezydenta i jeden do Rady Miasta.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:24 30-07-2018,   73%
ale boję się, że Kleczkowski zostanie wiceprezydentem a to katastrofa dla Ostrołęki. Więc mój głos nie powędruje do pana Łukasza, z całym szacunkiem. Skłaniam się ku bezpartyjnemu kandydatowi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:07 30-07-2018,   58%
A kto będzie wiceprezydentem u Twojego kandydata ? Ja słyszałem że Mierzejewski ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:00 30-07-2018,   92%
Nie wiem, ale każdy lepszy jak Kleczkowski
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:37 30-07-2018,   73%
Entliczek, pentliczek.  Czerwony kuleczek a za nim kleczkochod z kamerą wśród robi czerwony pochód
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:41 30-07-2018,   75%
Jak chcecie żeby w Ostrołęce do waszych dzieci zamiast świętego Mikołaja przychodził dziadek mróz to głosujcie na Kulika
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:47 30-07-2018,   24%
Ja nie widzę w tym nic złego,  wiele życzy wynosi się z domu
odpowiedz   •   oceń :  
~WO, 14:03 30-07-2018,   89%
Sierp i młot :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Alvaro, 14:12 30-07-2018,   94%
Czerwona pod..ka ponownie w użyciu, myślałem że to produkt jednorazowy.
odpowiedz   •   oceń :  
~T.C., 14:20 30-07-2018,   67%
Nie ufam tym panom. Jak wystartują nie zagłosuje na nich.  Już PO i SLD za dużo niedobrego zrobiło w Polsce. Wolę Pana Janusz Kotowskiego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:23 30-07-2018,   18%
@~T.C. Z deszczu pod rynnę :)
odpowiedz   •   oceń :  
~T.C., 14:29 30-07-2018,   52%
Przede wszyskim Pan Janusz Kotowski daje gwarancje że Ostrołęka nie skręci w lewo.  Nie zgadzam sie na  rozkradania polskiego dorobku, sprzedawania go w obce zagraniczne ręce. Pana Janusz Kotowski może i miał kilka błędów ale to prawdziwy patriota.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:35 30-07-2018,   38%
@~T.C. nie warto na ciebie tracić czasu.  4 lata nic się nie dziej, teraz nagle hurraaaa robimy, zadłużymy miasto ale robimyyyyy. przetrzyj oczy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:59 30-07-2018,   14%
@~T.C. Niestety ale patriotyzm to jego jedyny atut
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:40 30-07-2018,   47%
@~T.C. Portugalskie Biedronki, niemiecki LIDL i OBI, brytyjskie TESCO, i puste lokale na Głowackiego i Kilińskiego. To jest tzw. monetarny "patriotyzm", a jego zwolennicy trzymają oszczędności w "gruzińskich" reklamówkach.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:53 30-07-2018,   50%
@~T.C. Co ten twój Janusz zrobił dobrego? Premie po 50 tys,  70 tyś  po przyznawał.  Taki to dobry człowiek. Szkoda tylko że  nią dla ludzi tylko dla kolegów.
odpowiedz   •   oceń :  
~Lewicowiec, 15:03 30-07-2018,   89%
https://mazowieckie.sld.org.pl/wladze/wladze-regionalne-wojewodztwo-mazowieckie
Łukasz Kulik do dzis widnieje na stronie sojuszu, jako czlonek Rady Mazowieckiej SLD
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:37 30-07-2018,   88%
@~Lewicowiec Nie najlepiej to świadczy o samym SLD, znalazłem tam też ś.p. Stanisława Rybskiego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:10 30-07-2018,   89%
To ja już nie rozumiem. To komitet Pana Kulika to SLD bis,  czy PO bis.
odpowiedz   •   oceń :  
~Anty SLD, 15:18 30-07-2018,   91%
Ładna rozpierucha musi być w SLD i PO w Ostrołęce jak ci dwaj panowie razem idą
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:22 30-07-2018,   85%
@~Anty SLD Ci ludzie nie mają zasad,  wartości.  Byle do żłoba.  Interesuje ich tylko władza nie ludzie.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:51 30-07-2018,   14%
Nie sądź innych swoją miarą, to że Ty do żłoba się dopchałeś, nie znaczy że wszyscy pozostali też mają taki system wartości,
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:08 30-07-2018,   100%
Wszystko ciężko pracą.  Niczego nie dostałem w prezencie.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:41 30-07-2018,   35%
Wy macie zasady w/g których  łamiecie konstytucję, przyznajecie sobie bajońskie płace i premie wypłacane po cichu. Zamykacie młodym, wykształconym dostęp do pracy w samorządach i instytucjach państwa bo nie są członkami lub rodzinami członków pis. Łamiecie zasady kodeksów wyborczych aby nie można było was oderwać od koryta.Lewica miała i ma zasady, z których podstawowa to szacunek i wolność jednostki oraz dobro państwa.
odpowiedz   •   oceń :  
~zzzz, 15:20 30-07-2018,   67%
 prezy  kotowski zrobil bardzo duzo i dobrego dla ostroleki brak tylko obwodnicy a za sld dwa mosty do tego samego ronda iparaliz ostroleki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:22 30-07-2018,   48%
@~zzzz obwodnice to akurat zaczęli robić za SLD
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:42 30-07-2018,   34%
@~zzzz Płatny analfabeto to obecny prezydent wybudował przeprawę i połączył TRZY mosty do jednego ronda.
odpowiedz   •   oceń :  
~:(, 15:40 30-07-2018,   86%
LESZKA Milera koledzy leszka Millera
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:43 30-07-2018,   32%
@~:( Koledzy Leszka to teraz są chyba w PiSie, TVP i TV Republika bo ciągle tam chodzi i go puszczają. Pewnie po znajomości za stare dobre czasy z Prokuratorem Piotrowiczem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:35 30-07-2018,   0%
@~:( Ty miłośniku katoprawicy i rydza, Milerowi nie dorastasz do pięt. Dzięki takim niedorozwojom jak ty nasze miasto zamienia się w skansen emerytów i rencistów oraz bogatych pisowców i ich popleczników. Tylko odrodzona lewica może przywrócić ład w zarządzaniu miastem!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Do Pana Łukasza, 15:50 30-07-2018,   89%
Jakie to uczucie,  wiecznie przegrywać??
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:53 30-07-2018,   79%
@~Do Pana Łukasza Sam się dowiesz na jesieni Mariusz :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:02 30-07-2018,   100%
Nie to nie  Mariusz,  :)  to Tadeusz.  ;)  
odpowiedz   •   oceń :  
~@, 16:10 30-07-2018,   100%
@~Do Pana Łukasza Tadeusz,  to naprawdę ty??
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:11 30-07-2018,   91%
@~@ A no ja,  a co am być nie ja,  jak ja jestem ja.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:57 30-07-2018,   18%
Panie Maćku, mam nadzieję że to   Pan wystartuje na prezydenta.  Tylko Pan miałby szansę. Pozdrawiam i powodzenia
odpowiedz   •   oceń :  
~Filemon, 16:04 30-07-2018,   93%
Hahahaha tak miał,  miał by szansę.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Urzednik, 16:07 30-07-2018,   54%
@~Filemon Tylko Janusz!!!!!! To dobry człowiek.  
odpowiedz   •   oceń :  
~T.C., 16:23 30-07-2018,   100%
Ok.  wyszedłem z pracy.  Włączam się do rozmowy.
odpowiedz   •   oceń :  
~PewDiePie, 16:46 30-07-2018,   58%
O Kotowskim piszcie sobie co chcecie, ale przy obecnych stosunkach łączących go z rządem, jest on dla Ostrołęki kurą znoszącą złote jajka.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:57 30-07-2018,   34%
@~PewDiePie Kotowski jest dla Ostrołęki karą.  Hahah dobre że nie jest Jeleniem.  Hmmm A może jest
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:00 30-07-2018,   34%
Ja wiem,  ja wiem,  ja powiem,  to je wielbłąd znoszący złote g... no
odpowiedz   •   oceń :  
~Rzeczywistość, 17:10 30-07-2018,   85%
To co wam zniosą panowie Kulik i Kleczkowski? Wpływ pana Kulika w relacjach z wojewodą, marszałkiem, rządem zerowy. Jeżeli pan Kleczkowski z nim wystartuje zrobi to de facto przeciwko PO i panu POpielarzowi, a tego w Platformie się nie zapomina. Szybko nastąpi wykluczenie z PO i zajmowanego stanowiska. Czyli to samo co powyżej-zerowe możliwości dla wsparcia z zewnątrz. Taka jest polityczna rzeczywistość, można się na nią obrażać, ale tak ona wygląda. A na marginesie, jakie są dotychczasowe osiągnięcia obu panów w działaniach dla miasta i mieszkańców? Nic wam nie przychodzi do głowy? No to jest odpowiedź o potencjalny sukces miasta z takim tandemem:)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:31 30-07-2018,   32%
@~Rzeczywistość Tylko dlaczego nie mamy z tego pożytku.  Kotowski nie umie się dogadać z innymi w tym pis w parlamencie.  Pan Maciek lub Łukasz przynajmniej nie są skarzeni partyjnymi układami.  Szanuję Pan Łukasza bo kiedy jestem u niego w firmie to zawsze go widzę.  Ten człowiek wie co to ciężka praca.  A że był w SLD to już daleka przeszłość.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:53 30-07-2018,   93%
Nie są skażeni partyjnymi układami? A Kleczkowski to na jakiej zasadzie pracuje w WORD? Nie ośmieszaj się. Obaj nigdy oficjalnie nie potwierdzili odejścia ze swoich partii. Na naszych oczach tworzy się koalicja PO-SLD.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:04 30-07-2018,   16%
@~Rzeczywistość I to jest mentalność człowieka skażonego partyjniactwem. Pieniędzy od wojewody czy marszałka to się nie "załatwia" bo to nie jest kupno bimbru, tylko pisze wnioski w taki sposób żeby dostać najwięcej puntów. Zanim PiS wygrał wybory parlamentarne w kraju to w Siedlcach czy Płocku, Prezydenci z PIS dostawali pieniądze na inwestycje, tylko u nas nic nie było, bo NIE SKŁADANO WNIOSKÓW. Jakie pieniądze załatwił obecny Prezydent od rządu ? Czekam na tą listę, bo póki co Witosa, Dobrzańskiego, Ostrowska i Słowackiego są budowane z pieniędzy które dało PO i PSL z sejmiku ! Wojewoda i Energa miały się dorzucić do mostu ? Póki co wojewoda nie dał NIC, a Energa 2.5mln (a na tymczasową poszło prawie 12mln z naszych obligacji). Jest 3 lata po wyborach parlamentarnych, więc gdzie te Twoje złote jaja ? Podpowiem - tylko w OSTROŁĘCE SAMORZĄDOWEJ. Czekam na tą listę osiągnięć z ostatniej kadencji:
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:08 30-07-2018,   45%
Pisowskie Janusze w sobotę pluły jaki to portal nieobiektywny a teraz jakoś ochoczo cicho siedzą :D :D
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:12 30-07-2018,   92%
Jeżeli Kleczkowski pójdzie z Kulikiem to czy to nie powinno oznaczać wyoutowania z WORD? Przecież to splunięcie w twarz Platformie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:32 30-07-2018,   75%
Wara Lewackie szuje o Pana prezydenta
odpowiedz   •   oceń :  
~Miś, 18:09 30-07-2018,   50%
.


Założę się, że 27:1 nie przegra!



.
odpowiedz   •   oceń :  
~stanislaw, 18:21 30-07-2018,   73%
A może wygra ten kandydat który zaproponuje najlepszy program dla miasta i jego mieszkańców a nie prznależnośc partyjna
odpowiedz   •   oceń :  
~stanislaw, 18:33 30-07-2018,   31%
Pan prezydent Kotowski sprzedał OPEC i tylko dlatego że nie ma ostatnio zim to mieszkańcy nie odczuwają tego w portfelach .Wystarczy jedna zima z prawdziwego zdarzenia i będzie płacz i lament.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:45 30-07-2018,   82%
@~stanislaw Chyba wyjmę kożuch, aż mnie zmroziło:) Trafione w cel. Dobry, lipcowy komentarz, chce się żyć mimo 32+:)
odpowiedz   •   oceń :  
~Wyborca, 19:02 30-07-2018,   67%
Gdy ktoś stara się o pracę daje cv. Kotowski rząd,i 12 lat i nikt nie wie jakie ma wykształcenie. To samo tyczy pozostałych kandydatów. Wstydzą się czegoś?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:45 30-07-2018,   60%
Pasztety
odpowiedz   •   oceń :  
~i co synekurzysto, 00:23 31-07-2018,   85%
I co SLD-wcy i PO-wcy? Tak żeście darli się na pana Mierzejewskiego. Jak to odszedł z pisu, a siedzi w urzędzie. Honor ma i odszedł z urzędu. To teraz panie Kleczkowski mówimy sprawdzam. Kiedy pan odchodzisz z WORDU?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:10 31-07-2018,   88%
@~i co synekurzysto 100 procent racji czekamy panie Macieju
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:27 31-07-2018,   86%
@~i co synekurzysto właśnie, ciekawe czy pan Kleczkowski okaże się uczciwy i zrezygnuje z fuchy za 10k miesięcznie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Zoya, 07:47 31-07-2018,   30%
To jest sztuką trzy mosty do jednego ronda.Czas na zmiany.Glosuję na Kulika
odpowiedz   •   oceń :  
~Wyborca, 09:31 31-07-2018,   34%
Gdy ktoś stara się o pracę daje cv. Kotowski rząd,i 12 lat i nikt nie wie jakie ma wykształcenie. To samo tyczy pozostałych kandydatów. Wstydzą się czegoś?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:18 31-07-2018,   75%
KLECZKOWSKI MIEJ HONOR I ODEJDŹ Z WORD
odpowiedz   •   oceń :  
~Tadeusz, 12:54 31-07-2018,   100%
Ja już nie wieże w lewicę.  Odchodzę.  
odpowiedz   •   oceń :  
~jaro, 13:52 31-07-2018,   70%
Obaj panowie to uosobienie partyjniactwa. Niby bezpartyjni ale na stronie SLD Kulik jest w strukturach, a Kleczkowski wciąż siedzi w WORD. Przecież to jasne dlaczego tak się dzieje. Niby własny komitet, niby partie szkodzą, ale jednak po stołeczki dla SLD i PO to chętnie polecimy. Co za obłuda.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:39 31-07-2018,   100%
Nie wieże w intencje tych panów
odpowiedz   •   oceń :  
~gosc, 23:03 31-07-2018,   17%
największa lewica(populistyczno pzpr-owska) to Pis więc o czym tu piszecie?
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Zobacz również
Kalnedarz imprez
kwiecień 2020
PnWtŚrCzPtSoNd
 30  31  1  2  3  4 5
 6  7  8  9  10  11  12
 13  14  15  16 17  18  19
 20  21  22  23  24  25  26
 27  28  29  30  1  2  3
Dzisiaj:
Brak wydarzeń