eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Ile kosztowała promocja miasta w lokalnych mediach?

REKLAMA
fot. eOstroleka.plfot. eOstroleka.pl
REKLAMA
zdjecie 1896

O to, ile na promocję miasta w lokalnych mediach wydał w ubiegłym roku prezydent Ostrołęki Łukasz Kulik zapytała w interpelacji radna Ewa Żebrowska-Rosak. Ponad 31 tysięcy złotych trafiło do jednej strony internetowej.

W swojej interpelacji z początku lutego radna Ewa Żebrowska-Rosak poprosiła o zestawienie wszystkich wydatków (ogłoszenia, życzenia, wywiady, oświadczenia, informacje, zawiadomienia, obwieszczenia i inne) w podziale na lokalne media.

Z udzielonej radnej odpowiedzi wynika, że w 2020 roku na cele promocji, emisję ogłoszeń itp. Łukasz Kulik przeznaczył z miejskiej kasy 34 560 złotych. Najwięcej – bo w sumie 31 100 zł popłynęło do strony internetowej "Moja Ostrołęka". Tyle kosztowała emisja ogłoszeń w wydaniu internetowym oraz emisja życzeń świątecznych.

Za emisję życzeń świątecznych ratusz zapłacił także portalowi eOstroleka.pl (1 984 zł ) i rozgłośni radiowej Radio OKO (1 476 zł)

Poniżej pełne zestawienie kwot, o które w interpelacji wnioskowała radna:

zdjecie

 

 

REKLAMA
zdjecie 1896

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
Kalendarz imprez
lipiec 2025
PnWtŚrCzPtSoNd
 30 dk1  2  3 dk4 dk5 dk6
 7  8 dk9 dk10 dk11 dk12  13
 14  15 dk16  17  18 dk19  20
 21  22  23  24  25  26  27
 28  29  30  31  1  2  3
Dzisiaj:
Koncerty
×