Kampania wyborcza „po ostrołęcku”. Tego jeszcze nie grali! [WIDEO]
fot. eOstroleka.plPo sieci w błyskawicznym tempie rozprzestrzenia się jeden z elementów kampanii wyborczej, po który sięgnął zupełnie świeży twór na lokalnej scenie politycznej – KWW Bezpartyjne Miasto z Jakubem Frydrykiem na czele. Ulotki, bilbordy, banery – to wszystko już było – stwierdzili najwidoczniej członkowie komitetu i do promocji siebie wybrali… muzykę.
„Zróbmy to dla Ostrołęki” - to utwór skomponowany specjalnie na potrzeby promocji komitetu. Tekst nawołujący w swojej treści do wzięcia udziału w wyborach i pójścia z uśmiechem na twarzach do urn okraszony jest skoczną i wpadającą w ucho muzyką. Posłuchajcie sami.
Trzeba przyznać, że taka forma promocji komitetu wyborczego znacząco, i to w pozytywnym sensie, wyróżnia się na tle działań innych ugrupowań, które czasem w ferworze walki posuwają się do nieczystych zagrań wobec swoich konkurentów. Czy nie lepiej słucha się przyjemnej melodii niż obietnic bez pokrycia i oczerniania konkurentów? Może pomysł ten podchwycą inne komitety i o Ostrołęce znów będzie głośno w całej Polsce, ale tym razem w pozytywnym świetle?
Wasze opinie
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Zobacz również
Wybory samorządowe 2018: Wylosowano numery list dla komitetów
Jakub Frydryk o brudnej kampanii wyborczej. "Nie damy się zastraszyć"
Konwencja PiS w Ostrołęce. Jest program i nowe obietnice [WIDEO, ZDJĘCIA]
Głosowanie Portalu Samorządowego. Można popierać kandydatów na prezydenta Ostrołęki
Olszewo-Borki. O stanowisko wójta chce walczyć... manager gwiazdy MMA!
KWW Bezpartyjne Miasto prezentuje kandydatów na radnych
Oto kandydaci na radnych z ramienia KW Prawo i Sprawiedliwość
Miejsca do grillowania w Ostrołęce? To propozycja kandydata na prezydenta
Kalendarz imprez
| Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
| 29 | 30 | 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
1 | 2 |




1
6
13
20