eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Kolejny spadek sprzedaży Tygodnika Ostrołęckiego

REKLAMA
zdjecie 4914
fot. eOstroleka.pl fot. eOstroleka.pl
REKLAMA

Z danych przedstawionych przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy wynika że w sierpniu Tygodnik Ostrołęcki (Media Regionalne) zanotował kolejny spadek sprzedaży.  

Średnia sprzedaż Tygodnika w sierpniu 2011 wyniosła 20 956 sztuk (w tym 321 w wersji elektronicznej PDF). Rok wcześniej - w sierpniu 2010 - średnia sprzedaż wyniosła 21 532. Oznacza to spadek o 576 sztuk. Natomiast rozpowszechnianie płatne spadło w porównaniu rok do roku o 2876 szt. Nakład w tym samym czasie obniżył się o 3432 szt. - z 28 832 szt. do 25 400.

Liderem zestawienia pozostał ukazujący się w powiatach Żary, Żagań i Nowa Sól tygodnik „Regionalna” (MKM). Miał on w sierpniu br. średnią sprzedaż na poziomie 27 817 egz., co w porównaniu z rokiem ubiegłym oznacza wzrost o 0,2 proc.

Drugie miejsce w dalszym ciągu należy do „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie), którego sprzedaż ogółem wyniosła 25 223 egz. (spadek o 7 proc.).

Podium zamyka „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka) z wynikiem na poziomie 23 514 egz. oraz stratą wynoszącą 5,5 proc.

Największą stratę w sierpniu br. zanotował plasujący się tuż za podium „Tygodnik Ciechanowski” (Spółdzielnia Pracy Ciech-Press), którego sprzedaż ogółem spadła o 15,5 proc. i ostatecznie wyniosła 11 995 egz.

Liderem wzrostu znów okazał się „Obserwator Lokalny” (Agencja Wydawnicza Agard), zyskując 7 proc. i awansując o jedno oczko na 14. lokatę. Jego wynik to 8 558 egz. Tytuł ukazuje się w Dębicy.


[źródło: zkdp.pl / wirtualnemedia.pl]

Kalendarz imprez
październik 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
 30 dk1 dk2 dk3 dk4 dk5 dk6
dk7 dk8 dk9 dk10 dk11 dk12 dk13
dk14 dk15 dk16 dk17 dk18 dk19 dk20
dk21  22 dk23 dk24  25  26 dk27
dk28  29 dk30  31  1  2  3
×