eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Kolejny spadek sprzedaży Tygodnika Ostrołęckiego

REKLAMA
zdjecie 5983
zdjecie 5983
fot. eOstroleka.pl fot. eOstroleka.pl
REKLAMA
zdjecie 5983

Z danych przedstawionych przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy wynika że w sierpniu Tygodnik Ostrołęcki (Media Regionalne) zanotował kolejny spadek sprzedaży.  

Średnia sprzedaż Tygodnika w sierpniu 2011 wyniosła 20 956 sztuk (w tym 321 w wersji elektronicznej PDF). Rok wcześniej - w sierpniu 2010 - średnia sprzedaż wyniosła 21 532. Oznacza to spadek o 576 sztuk. Natomiast rozpowszechnianie płatne spadło w porównaniu rok do roku o 2876 szt. Nakład w tym samym czasie obniżył się o 3432 szt. - z 28 832 szt. do 25 400.

Liderem zestawienia pozostał ukazujący się w powiatach Żary, Żagań i Nowa Sól tygodnik „Regionalna” (MKM). Miał on w sierpniu br. średnią sprzedaż na poziomie 27 817 egz., co w porównaniu z rokiem ubiegłym oznacza wzrost o 0,2 proc.

Drugie miejsce w dalszym ciągu należy do „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie), którego sprzedaż ogółem wyniosła 25 223 egz. (spadek o 7 proc.).

Podium zamyka „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka) z wynikiem na poziomie 23 514 egz. oraz stratą wynoszącą 5,5 proc.

Największą stratę w sierpniu br. zanotował plasujący się tuż za podium „Tygodnik Ciechanowski” (Spółdzielnia Pracy Ciech-Press), którego sprzedaż ogółem spadła o 15,5 proc. i ostatecznie wyniosła 11 995 egz.

Liderem wzrostu znów okazał się „Obserwator Lokalny” (Agencja Wydawnicza Agard), zyskując 7 proc. i awansując o jedno oczko na 14. lokatę. Jego wynik to 8 558 egz. Tytuł ukazuje się w Dębicy.


[źródło: zkdp.pl / wirtualnemedia.pl]

zdjecie 5983
zdjecie 5983
Kalendarz imprez
marzec 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
 26  27  28  29 dk1 dk2 dk3
dk4 dk5 dk6 dk7 dk8 dk9 dk10
dk11 dk12 dk13 dk14 dk15 dk16 dk17
dk18 dk19 dk20 dk21 dk22 dk23 dk24
dk25 dk26 dk27 dk28 dk29 dk30  31
×