2019-11-19T12:00:00+01:00 eOstroleka.pl 10 0 18 5
Ostrołęka,

Koniec z bezpłatnym parkowaniem? Prezydent chce zakończyć nieudany eksperyment

REKLAMA
REKLAMA
9
9
103
Najlepszy komentarz
~Gość, 08:36 19-11-2019,   79%
Zarządzanie miastem to nie „przerzucanie” ziemi w ogrodniczym. Fundamentalne braki edukacyjne same się nie nadrobią.
odpowiedz   •   oceń :  
Niewykluczone, że tylko kilka miesięcy ostrołęczanie nacieszą się bezpłatnymi parkingami. Pod koniec listopada radni debatować będą, na wniosek prezydenta Łukasza Kulika, o przywróceniu strefy płatnego parkowania niestrzeżonego w większości miejsc, na których obecnie opłaty nie obowiązują.
 
Nieudany eksperyment
 
- Zlikwidujemy strefę płatnego parkowania w całym mieście, ponieważ nie spełnia ona dłużej swojej roli, a większość pieniędzy trafia na konto prywatnej firmy. Ułatwiając dostęp, chcemy ożywić rejon Starego Miasta i zwiększyć liczbę klientów hali targowej Feniks. Likwidacja parkometrów rozwiąże również problem dzikiego parkowania na terenach osiedli, co zwiększy liczbę miejsc postojowych dla mieszkańców - zapowiadał w kampanii wyborczej Łukasz Kulik, wówczas jeszcze jako kandydat na prezydenta.
 
Kiedy Kulik objął urząd prezydenta, postanowił po części zrealizować swoją obietnicę. Przedstawił radnym projekt uchwały, co prawda nie likwidujący (jak to było zapowiadane w 2018 roku), ale ograniczający strefę płatnego parkowania. Radni oczywiście projekt przyjęli i na większości parkingów mogliśmy stawiać auta bezpłatnie. Niestety, zamiast ożywienia Starego Miasta - doszło do jego paraliżu. Samochody przez niemal cały dzień stały w jednym miejscu, przez co znalezienie miejsca do parkowania graniczyło z cudem. Skarżyli się mieszkańcy i przedsiębiorcy prowadzący swoje działalności przy deptaku na Głowackiego. O zostawianie pojazdów posądzano nawet... urzędników.
 
Koniec końców, prezydent zamierza zakończyć nieudany eksperyment. Pod obrady rady miasta trafi jeszcze w tym miesiącu projekt przywracający płatne parkowanie w większości miejsc w mieście. Dlaczego?
 
- Podczas prowadzonych wizji w terenie zauważono, iż po ograniczeniu granic Strefy Płatnego Parkowania Niestrzeżonego wystąpiły znaczne utrudnienia z dostępnością miejsc postojowych. Uwagi w tym zakresie zgłaszane są również przez mieszkańców miasta zarówno telefonicznie jak i w pismach kierowanych do Urzędu Miasta z prośbą o przywrócenie Strefy Płatnego Parkowania Niestrzeżonego. Po przywróceniu granic Strefy Płatnego Parkowania Niestrzeżonego ogółem liczba miejsc postojowych objętych strefą płatnego parkowania niestrzeżonego obejmie około 765 miejsc postojowych (obecnie liczba miejsc postojowych objętych strefą wynosi około 210 miejsc postojowych) - czytamy w uzasadnieniu do projektu uchwały.
 
Nie bez znaczenia pozostają też kwestie finansowe, a być może to właśnie one zadecydowały o tym projekcie uchwały. Szacuje się, iż wzrost przychodów z parkowania wzrośnie do poziomu sprzed dnia 1 września 2019 roku, ewentualnie pomniejszonego o około 4% przychodu z tytułu nie objęcia ponownie Strefy Płatnego Parkowania Niestrzeżonego ulicy Króla Stanisława Leszczyńskiego oraz odcinka ulicy gen. Tadeusza Kościuszki (od ulicy Stanisława Staszica do ul. Króla Stanisława Leszczyńskiego).
 
Co może się zmienić?
 
W projekcie uchwały, nad którym radni debatować będą pod koniec listopada, planuje się przywrócić zerową stawkę opłat parkingowych za postój w strefie płatnego parkowania na prawach wyłączności tj. na zastrzeżonych stanowiskach postojowych (kopertach) zlikwidowaną przez radnych w marcu ze względu na ograniczenie granic strefy płatnego parkowania.
 
Dodatkowo, w planach jest zwiększenie opłaty dodatkowej do 100 zł za przedłużony czas parkowania oraz do 200 zł za nieuiszczenie opłaty z zastrzeżeniem, iż opłata ulega zmniejszeniu o 90 % w przypadku, gdy zostanie uiszczona w terminie 14 dni od daty wystawienia wezwania.
 
- Ma to na celu zwiększenie skuteczności dokonywania wpłat przez osoby, które otrzymały wezwania za nieuiszczenie opłat w strefie płatnego parkowania . Przy obecnych stawkach 10 zł za przedłużony czas parkowania i 25 zł za nieuiszczenie opłaty, koszty ustalenia dłużnika i prowadzenia egzekucji często przewyższają koszty należności - czytamy w projekcie uchwały.
 
I najważniejsze - przywrócenie strefy płatnego parkowania. Oto miejsca, gdzie być może znów będziemy płacić za postój:
 
a) gen. Ignacego Prądzyńskiego – od skrzyżowania z ulicą Mikołaja Kopernika do ulicy Inwalidów Wojennych,
b) Mikołaja Kopernika – od ulicy Bartosza Głowackiego do ulicy Tadeusza Rejtana,
c) Mikołaja Kopernika – od skrzyżowania z ulicą gen. Augusta Emila Fieldorfa „Nila” do skrzyżowania z ulicą gen. Ignacego Prądzyńskiego,
d) Inwalidów Wojennych,
e) gen. Augusta Emila Fieldorfa „Nila” – od skrzyżowania z ulicą Mikołaja Kopernika do ronda im Księcia Janusza I,
f) Bartosza Głowackiego,
g) Jana Kilińskiego,
h) Wiktora Gomulickiego,
i) Gołębia,
j) Świętokrzyska – od ulicy Wiktora Gomulickiego do ulicy Tadeusza Kościuszki,
k) gen. Tadeusza Kościuszki - od Placu gen. Józefa Bema do ulicy Stanisława Staszica,
l) Plac 1 Maja,
m) Plac Gen. Józefa Bema,
n) gen. Ludwika Bogusławskiego – od skrzyżowania z ulicą Bartosza Głowackiego do skrzyżowania z ulicą Starosty Kosa,
o) Marszałka Józefa Piłsudskiego.
 
W porównaniu do granic strefy sprzed dnia 1 września, wyłączono ulicę Króla Stanisława Leszczyńskiego oraz odcinek ulicy gen. Tadeusza Kościuszki – od ulicy Stanisława Staszica do ulicy Króla Stanisława Leszczyńskiego. Łącznie to około 102 miejsc postojowych.
 
Decyzja należy do radnych
 
Decyzja w tej sprawie zostanie podjęta na najbliższej zwyczajnej sesji rady miasta, czyli 28 listopada.

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Gość, 08:36 19-11-2019,   79%
Zarządzanie miastem to nie „przerzucanie” ziemi w ogrodniczym. Fundamentalne braki edukacyjne same się nie nadrobią.
odpowiedz   •   oceń :  
~X, 10:37 19-11-2019,   62%
Eksperyment bardzo udany. Wiadomo że zadowoleni nie będą pisać listów pochwalnych. Nie tak się spełnia obietnice - na 4 miesiące.
odpowiedz   •   oceń :  
~Miś, 13:38 19-11-2019,   39%
@~X Popieram. Wreszcie parkingi służą mieszkańcom a nie budżetowi prywatnej firmy. Zobaczymy którzy radni zagłosują przeciwko swoim wyborcom.
odpowiedz   •   oceń :  
~Głos rozsądku, 13:47 19-11-2019,   63%
Panie Prezydencie, tą odważną i mądrą decyzją pomógł Pan wielu kierowcom. Chce się Pan teraz z tego wycofać?  Przecież na bezpłatnych parkingach korzystają dziennie setki jak nie tysiące mieszkańców. Wiadomo, że kilka osób oraz lobby starego układu będzie się skarżyć i narzekać bez względu na to co Pan zrobi!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:04 19-11-2019,   48%
@~Głos rozsądku Strefa płatnego parkowania w takiej dziurze jak Ostrołęka jest kompletną matołowatością. Oczywiście nie chodzi o koszty chociaż jest to kwestia subiektywna. Z resztą nie każdy ma w przyzwyczajeniu noszenie bawełnianej sakiewki na drobne lub przechowywania w kieszeniach bilonu w ilości 8x50gr, 3x1zł, 15x20gr i 6x10gr. Dla mnie i dla ludzi z którymi rozmawiam dużym dyskomfortem jest klepanie w dotykową klawiaturę parkomatu która działa jak chce. Wpisywanie numeru rejestracyjnego to kolejna bzdura i strata chwil które można spożytkować w dużo lepszy sposób. Dużą uciążliwością jest również minutowe odliczanie czasu co w przypadku wyjścia pani urzędniczki Basi do koleżanki na kawę wywołuje dziwne myśli o pojawieniu się parkingowego supermana obok naszego pojazdu. Biorąc pod uwagę dużą ilość parkingów (praktycznie wzdłuż każdej ulicy) nie wydaje mi się wielkim problemem zrobienie kilku metrów w zamian za święty spokój. Nie każdy musi parkować pod samymi drzwiami.
odpowiedz   •   oceń :  
~blekk, 16:29 19-11-2019,   58%
@~Głos rozsądku Możesz mi wytłumaczyć o jaką pomoc Ci chodzi, skoro zostawienie teraz samochodu w okolicach deptaka graniczy z cudem? W wielu innych miejscach również. Wolę wrzucić te parę złotych (czasami wystarczy nawet 50gr jeżeli chcesz coś szybko załatwić) i na pewno jest to mnie upierdliwe i uciążliwe niż bujanie się samochodem i objeżdżanie ulicy cztery razy żeby cokolwiek znaleźć. Cebulactwo natomiast się burzy, że ktoś ich okrada z ich pieniędzy. Ratusz mógłby tylko zainwestować w jakieś szybciej działające parkometry, bo czasami można dostać szału gdy on myśli sto lat zanim wydrukuje bilet.
odpowiedz   •   oceń :  
~997, 16:38 19-11-2019,   43%
@~blekk Cebulactwo to robienie problemu z przejścia kilku kroków. Jakoś dziwnym zbiegiem okoliczności nie miałem nigdy problemu z zaparkowaniem na starym mieście i to nie dalej niż 100 metrów od drzwi sklepu.

PS. Jeżeli cztery razy musisz objeżdżać okolicę to być może problemu nie stanowi strefa parkowania czy jej brak. Może to kwestia znalezienia dobrego okulisty?  
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:57 19-11-2019,   75%
@~997 Cebulactwo to zostawienie na cały dzień auta tam gdzie klienci mogliby wymiennie przyjeżdżać.
odpowiedz   •   oceń :  
~X, 17:22 19-11-2019,   17%
Gdzie tak jest?
odpowiedz   •   oceń :  
~blekk, 19:02 19-11-2019,   100%
@~997 Robisz z logiki pannę lekkich obyczajów kolego, do tego stosując wobec mnie osobiste wycieczki. "Skoro ja nie mam problemu ze znalezieniem miejsca pod sklepem, to znaczy że problemu nie ma" - widzisz w tym zdaniu jakiś błąd logiczny? Przypatrz się dobrze. Otóż ja parkuję i mam problem. Dzięki Tobie dyskusja zeszła na absurdalne tory. Pozostawię Cię z tym wnioskiem samego.

Okulisty może poszukamy razem. Ja mam problem ze znalezieniem miejsc parkingowych, natomiast Ty masz ewidentny problem z tego, co można dostrzec gołym okiem - parkingi są bardziej zapchane i samochody stoją tam godzinami. Ostatnio próbowałem zaparkować na Gołębiej - wolne żarty, nawet przejechać było ciężko, bo samochodami cebulactwo zastawia ulicę z dwóch stron.
odpowiedz   •   oceń :  
~X, 19:18 19-11-2019,   34%
@~blekk Nie wyjeżdżaj mi tu z logiką skoro sam siejesz epitetami pt. cebulactwo. To że jest trudniej nie oznacza jakiejś katastrofy. Po prostu ludzie zaczęli korzystać z miejsc parkingowych które wcześniej stały puste. Jedni stoją dłużej, inni krócej ale skończyły się kombinacje na osiedlach i uliczkach których strefa nie obejmowała. Zamiast myśleć tylko o swojej wygodzie, pomyśl także o innych.
odpowiedz   •   oceń :  
~blekk, 20:08 19-11-2019,   100%
@~X Skoro teraz trudniej o miejsce przy głównych ulicach, to ludzie będą się kręcić po osiedlowych uliczkach i tam zostawiać samochód. Znowu na bakier u Ciebie z logiką.

W przeciwieństwie do Ciebie nie sieje żadnymi epitetami personalnie w Twoją stronę, a określam zbiorczym mianem "cebulaków" wszystkich tych, którzy zostawiają samochód na głównych ulicach i idą na 8 godzin do roboty, "bo kasa na parkingi idzie z ich podatków". To samo tyczy się ludzi zastawiających osiedlowe parkingi i latających z buta kawał drogi, bo szkoda wrzucić tę parę złotych na parking. Nikt nie mówi o katastrofie komunikacyjnej, ale skoro dla Ciebie prościej jest zostawić samochód przy skarbówce chcąc coś załatwić na Gomulickiego, to jest to Twój wybór i Twój stracony czas. Ja wolę wrzucić 2 zł do parkometru i zaparkować gdzie chcę. Napisz gdzie mieszkasz, następnym razem jak nie będe mógł znaleźć miejsca na Głowackiego to zaparkuję u Ciebie pod samymi drzwiami.
odpowiedz   •   oceń :  
~blekk, 20:18 19-11-2019,   75%
@~X Ratusz powinien przede wszystkim pochylić się nad tą kwestią dużo dokładniej, być wrażliwym na sygnały mieszkańców którzy mają problem z zaparkowaniem pod swoim domem. Wtedy powinni rozszerzyć strefy płatnego parkowania na te ulice, mieszkańcom wyrobić karty uprawniające do bezpłatnego parkowania, które mogą włożyć za szybę i problem z głowy. Natomiast niektórzy uważają, że lepiej "zlikwidować i zrobić wszystko za darmo" i sytuacja sama się unormuje. Nie unormuje się, widać to jak na załączonym obrazku.
odpowiedz   •   oceń :  
~aaaa, 21:22 19-11-2019,   20%
@~Miś opłaty może pobierać np straż miejska a nie prywatna firma lub zatrudnione osoby przez UM w ramach prac interwencyjnych więc nie musi to być firma z bydgoszczy
odpowiedz   •   oceń :  
~xyz, 21:24 19-11-2019,   100%
@~Głos rozsądku na parkingach stoi przeważnie um a nie samochody mieszkańców ani petentów więc nie pierd###l o układach i innych głupotach urzędasie
odpowiedz   •   oceń :  
~gość, 21:27 19-11-2019,   100%
@~997 cebulactwo to masz w domu i ewentualnie jak spojrzysz w lustro nie obrażaj mieszkańców , miejsca non stop są okupowane przez urzędników wystarczy wprowadzić 1 h gratis i sprawa się rozwiąże . Klienci załatwią sprawy i nie będą okupować miejsc parkingowych a urzędnik albo zapłaci za swoją wygodę albo będzie parkował tam gdzie kiedyś czyli na parkingu za farą
odpowiedz   •   oceń :  
~Do blekk, 21:37 19-11-2019,   0%
@~blekk 1. Wskaż epitet który skierowałem do ciebie.
2. "Ja wolę wrzucić 2 zł do parkometru i zaparkować gdzie chcę" - sam potwierdzasz swój egoizm
3. "określam zbiorczym mianem "cebulaków" wszystkich tych, którzy zostawiają samochód na głównych ulicach i idą na 8 godzin do roboty" - masz jakieś dowody na to że pojazdy przez które nie możesz zaparkować dotyczą tych właśnie cebulaków? Artykuł na konkurencyjnym portalu wskazywał coś innego.

Poza tym jaki jest czas postoju po przekroczeniu którego kierowca staje się cebulakiem? Jutro muszę jechać na Głowackiego i gdyby niefortunnie zeszło mi się dłużej to wyskoczę, odstawię auto i wrócę z buta. Wiadomo, cebulakiem być nie chcę...
odpowiedz   •   oceń :  
~blekk, 01:40 20-11-2019,   75%
@~Do blekk Musimy powoli kończyć tę wymianę zdań, bo czuję że gadam ze ścianą. Wygoogluj sobie czym jest argumentacja ad personam, którą zastosowałeś wysyłając mnie do okulisty. Nikt nie mówił o żadnych "epitetach", sam je sobie wymyśliłeś. Z moim egoizmem jest podobnie. Jest to dość logiczne, że fakt "wrzucenia 2 zł i parkowania gdzie chcę" implikuje zastosowanie tego rozwiązania również do każdego innego użytkownika tej drogi, któremu, tak samo jak mi, będzie łatwiej zaparkować. Co do tych dowodów to zaraz zacznę zakładać teczki wszystkim zostawiającym auta na cały dzień tam, gdzie wcześniej nie mogli, bo szkoda im było kasy. Poczekaj tylko chwilę, zanim skończę się śmiać z tych armat wytoczonych przez Ciebie w moją stronę.

Ten wywód o tym, ile czasu potrzeba parkować, żeby stać się cebulakiem, celowo pominę, bo ciężko się piszę jedną ręką, podczas gdy druga zakrywa czoło przez wielkie zażenowanie wynikające z uprawiania przez Ciebie sabotażu względem logiki (tak, kolejny raz popełniłeś ten grzech). Skoro z tych moich kilku krótkich komentarzy nie byłeś w stanie wyłapać jakie kryterium oceny obrałem w tej sytuacji, to wnioskuję o to, żeby się rozejść. Spotkamy się kiedyś na (mam nadzieję) płatnym parkingu na Głowackiego to pogadamy. O ile znajdę wolne miejsce...
odpowiedz   •   oceń :  
~katolik, 09:13 19-11-2019,   53%
urzędnicy powinni zostawiać swoje samochody na parkingu przy farze oczywiście potem na poranną msze żeby zrozumieć przykazanie"bedziesz miłował swego blizniego jak siebie samego"amen
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:22 19-11-2019,   66%
@~katolik Boże daj nam siłę na te cztery lata. Miasto w okropnej ruinie.
odpowiedz   •   oceń :  
~blokers, 15:12 19-11-2019,   50%
@~katolik Co mnie obchodzą urzędnicy. Przeciętny mieszkaniec bywa w urzędzie raz w roku albo i nie. Na moim osiedlu zrobiło się wreszcie komfortowo a wygląda na to, że koszmar powróci.
odpowiedz   •   oceń :  
~s, 21:32 19-11-2019,   75%
@~blokers wystarczy że twoja spółdzielnia wyda karty mieszkańców na parkingi ustawi tablicę parking dla mieszańców a dla innych po 100pln za godzinę i wosy nie będą okupować tych miejsc jak raz czy dwa zapłąci . jedź do warszawy i spróbuj zaparkować na takim osiedlu to przekonasz się jak to skutecznie działa wszystko w rękach spółdzielni
odpowiedz   •   oceń :  
~Piesio, 09:20 19-11-2019,   80%
ani kroku w tył? Raczej ani kroku w przód.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:33 19-11-2019,   67%
@~Piesio Kroki w przód to były przez 12 lat. Od roku są tylko kroki w tył.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:24 19-11-2019,   78%
Inteligentny człowiek od razu wiedział jaki będzie efekt zmian... nie trzeba takich nieudanych eksperymentów... teraz się powinno przeprosić za te dziwne ruchy, uchwały i populizm w kampanii wyborczej, na który wielu się złapało i dziś zapewne żałuje...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:44 19-11-2019,   88%
Kowalski na MO przytaczał taki dowcip, pasuje jak ulał:

Mosze skarżył się rabinowi na warunki panujące w jego domu:
- Rebe, jaki u mnie hałas, ciasnota, żona krzyczy, dzieci płaczą, co mam robić? Rabin poradził mu:
- Mosze, ty kup sobie kozę.
Mosze posłuchał rady i zrobił to, co radził mu rabin. Po kilku dniach jednak Mosze znów przyszedł do rabina na skargę:
- Rebe, coś ty mi doradził? Teraz jest jeszcze gorzej, niż było, jest jeszcze większa ciasnota i hałas, żona krzyczy, dzieci płaczą, koza beczy, spać nie daje.
Na to rabin odparł:
- Mosze, ty teraz sprzedaj tę kozę. Żyd znów posłuchał rady i po kilku dniach powrócił do rabina, mówiąc:
- Dzięki ci, rebe, za radę, sprzedałem kozę. Jaki ja mam teraz spokój!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:45 20-11-2019,   100%
To się nazywa: przelewanie z pustego w próżne :-(
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:51 19-11-2019,   75%
Czyli po raz kolejny Kulik nie dotrzymuje swojej obietnicy wyborczej?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:24 19-11-2019,   60%
No jak nie dotrzymuje, jak dotrzymuje. Wprowadził bezpłatne parkingi, wprowadził. Nie obiecywał, że to na stałe.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:49 19-11-2019,   50%
To jakiś słaby trolling?
odpowiedz   •   oceń :  
~qwerty, 21:34 19-11-2019,   0%
dotrzyma wprowadzenie 1 h gratis jest ukłonem i w stronę mieszkńców tych ulic jak i klientów a jest w opozycji i to słusznej do okupantów parkingowych z UM oraz sądu i prokuratury
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:04 19-11-2019,   89%
Tak to u Ogrodnika jest, chlapnie coś bez przygotowania, a później nie wie jak z tego wybrnąć. Ci co chcieli to mają. Zrobili na złość  Kotowskiemu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 10:35 19-11-2019,   70%
Dzień dobry, najmilsi!

A nie mówiłam...?  Od początku byłam przeciwna bezpłatnemu parkowaniu w centrum miasta, ale  biedne cukiereczki-pimpuleczki zagłuszyli mnie... Mój głos niknął pod naporem głosu ludu - bezpłatnego parkowania.
Mimo, iż jestem prostom, niewykształconom  dziewczynom z gminu,  potrafiłam lepiej przewidzieć konsekwencje "puszczenia na żywioł" parkowania w centrum miasta, niż stratedzy z Ratusza i inne giganty intelektu...

Pozdrawiam...
odpowiedz   •   oceń :  
~Pan Waldek - Spodlaski Ch, 15:18 19-11-2019,   25%
@~Anna - Kurpiowska Panna Giganty intelektu wolą utrzymywać, sprzątać i budować puste parkingi z których nikt nie korzysta bo zabawa z "inteligentnym" i wścibskim urządzeniem zwanym parkomatem to strata 5 minut. Biorąc pod uwagę 10 minut na załatwienie sprawy to 50% czasu idzie w diabły.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Ala, 18:15 19-11-2019,   84%
@~Pan Waldek - Spodlaski Ch A teraz nie masz gdzie zaparkować i biorąc pod uwagę 10min na załatwienie sprawy wychodzi 25 minut bo 15 min szukasz miejsca do parkowania a kiedyś można było w 15. Więc ja jest za płatnymi parkingami 1zl mnie nie zbawi a zaparkuje i załatwię sprawę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Marek, 19:08 19-11-2019,   25%
@~Ala Nigdy nie miałem problemu z parkowaniem. po prostu raz miejsce jest bliżej, raz dalej.
odpowiedz   •   oceń :  
~Mercil, 11:08 19-11-2019,   50%
Wystarczyło by wprowadzić system taki jak w Niemczech czyli parkowanie na czas. Ustawiasz na tarczy pod szybą godzinę o której zaparkowałeś i masz godzinę czy dwie parkowania, a jeśli przekroczysz to mandat. Proste i skuteczne ale do tego trzeba myśleć a z tym jest niestety różnie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:28 20-11-2019,   100%
@~Mercil Wychodzi się z pracy na papieroska i przestawia zegar w aucie. I można cały dzień stać i nie płacić.
odpowiedz   •   oceń :  
~gosc, 11:13 19-11-2019,   72%
uważam ze to był dobry pomysł Ostrołęka to nie metropolia tylko mała miejscowość w takich miasta strefa parkowania powinna być zminimalizowana do jak najmniejszego obszaru
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:36 19-11-2019,   80%
@~gosc To był dobry pomysł dla tych, którzy mają blisko z bezpłatnych parkingów do domu lub pracy. Teraz znów będą płatne i całymi dniami nie będą mogli parkować.
odpowiedz   •   oceń :  
~Nk, 13:52 19-11-2019,   50%
Mieszkasz obok płatnego parkingu? Jeśli nie to złóż podanie o poszerzenie strefy o twoją okolicę. Zobaczysz jak ci WOSy bezmała na piętro wjeżdżają.
odpowiedz   •   oceń :  
~blekk, 20:13 19-11-2019,   50%
@~Nk Tym rozwiązaniem jest karta mieszkańca. Mieszkasz na ulicy z płatną strefą i nie masz wydzielonego parkingu osiedlowego? Składasz wniosek o kartę, wkładasz ją za szybę i parkujesz gdzie chcesz. Wszędzie można takie rzeczy załatwić bez problemu, ale nie w Ostrołęce. Tutaj ze wszystkim pod górkę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:20 19-11-2019,   78%
To była jedna z głównych obietnic i główny argument, żeby zagłosować na Pana Kulika.
Jeśli teraz się z tego wycofa to na mój głos nie może już liczyć.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:36 19-11-2019,   90%
Obiecał  Ci jeszcze bezpłatne  parkowanie pod szpitalem
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:46 19-11-2019,   85%
Przecież miasto może wybudować obok szpitala bezpłatny parking.
odpowiedz   •   oceń :  
~kerim, 12:03 19-11-2019,   72%
Dla mnie bez różnicy i tak płacę za  rzeczywisty czas postoju i nie musze pilnować kiedy sie konczy czas parkowania. Mpay SUPER APLIKACJA POLECAM WSZYSTKIM !
odpowiedz   •   oceń :  
~City, 12:16 19-11-2019,   23%
WOsy zaraz podniosą larum
odpowiedz   •   oceń :  
~dr. Joint, 12:18 19-11-2019,   84%
toć to prezydenta obietnice wyborcze ....
odpowiedz   •   oceń :  
~ja, 12:24 19-11-2019,   85%
Jakież to kulikowe. Obiecać bzdurę, brnąć w to dalej a potem się rakiem wycofywać. Pewnie należy podwyżki się spodziewać. A co z bezpłatny parkingiem przy szpitalu?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:06 19-11-2019,   73%
KULIK USTĄP ZE STANOWISKA. ZŁAMAŁEŚ WSZYSTKIE SWOJE OBIETNICE WYBORCZE.
odpowiedz   •   oceń :  
~wyborca, 21:38 19-11-2019,   17%
co ty chrzanisz , jest mądry i reaguje na prośbę mieszkańców o przywrócenie płatnego parkowania
odpowiedz   •   oceń :  
~Tx, 13:12 19-11-2019,   85%
Co tam z bezpłatnym parkingiem przy szpitalu
Głosowałem bo miał być, rok minął i co
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan, 13:55 19-11-2019,   73%
Z obietnic się nie wycofuje! Nie tak się umawialiśmy przy urnie!
odpowiedz   •   oceń :  
~Q, 13:57 19-11-2019,   75%
@~Jan Ze strategicznego punktu widzenia strzał w stopę. Dać coś ludziom, pokazać, że można a później się z tego wycofać i zabrać.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:59 19-11-2019,   70%
@~Q To było do przewidzenia, że to chora obietnica.
odpowiedz   •   oceń :  
~Z, 17:20 19-11-2019,   15%
Chore jest dorabianie obcej firmy z kieszeni mieszkańców.
odpowiedz   •   oceń :  
~local, 17:36 19-11-2019,   88%
Co za ciemny i zacofany Naród !!
Pomijam kwestie zapchania i braku miejsc na parkingach. Ale argumenty w stylu "klawiatura na parkomacie nie działa, drobne w kieszeni się skończyły, trzeba moknąć klikając w parkomat i czekając na bilet" są kompletnie od czapy. Ludzie gdzie wy się chowacie na zimę ??
Każdy nosi telefon w kieszeni, każdy ma internet w telefonie, każdy potrafi zadzwonić i zainstalować sobie FB lub inną aplikację. Dlaczego nie zainstalujesz jeden z drugim MobiParking lub podobnej ?? Doładowujesz kwotą 50zł i klikając w telefonie DWA RAZY masz parking opłacony !!
Mało tego płacisz za realny czas parkowania CO DO SEKUNDY od czasu uruchomienia do zakończenia !!! Oszczędności rzędu kilku złotych tygodniowo parkując codziennie na kilkanaście minut !!
Kompletna żenada !!
odpowiedz   •   oceń :  
~Kolosyt, 18:55 19-11-2019,   67%
@~local Bo to piszą urzędnicy z pl. Bema... Koniec z darmowym parkingiem pod robotą
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan, 18:57 19-11-2019,   25%
@~local Jesteś pracownikiem operatora strefy?
odpowiedz   •   oceń :  
~local, 21:13 19-11-2019,   100%
@~Jan Nie za to jestem absolwentem wyższej uczelni zwanej rozumem i zdrowym rozsądkiem.
Na poważnie to jeżdżę po całej Polsce i wszędzie tak płacę za postój nie szukając parkomatu i nie zastanawiając się jaka jest taryfa czy strefa i na ile wystarczy to co wrzuciłem w słupek. Rusz czasem głową to nie boli.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:40 19-11-2019,   31%
głosowałem na Pana Łukasza Kulika i popieram powrót do płatnego parkowania bez dorabiania obcej firmy . do wszystkich kmiotków którzy chcą parkować za    darmo stać was na samochód to na opłatę parkingową tym bardziej  
odpowiedz   •   oceń :  
~V, 19:01 19-11-2019,   38%
Masz na parking tylko szkoda że na rozum zabrakło.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:53 19-11-2019,   45%
Super, że przywrócą płatne parkingi! Wróci ład, porządek, oszczędność czasu, oszczędność paliwa, przy czym zmniejszy się wydzielanie spalin, do sklepów powrócą klienci itp. same korzyści nie tylko dla mieszkańców ale i przyjezdnych. Welcome to Ostrołęka :-)
odpowiedz   •   oceń :  
~L, 18:59 19-11-2019,   34%
@~Gość I bałagan z wosami na osiedlach.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:22 19-11-2019,   72%
Ogród nk icze trolle tak jak się  cieszyły że zniesiono  strefę, tak się  cieszę  że znowu będzie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kolosyt, 18:52 19-11-2019,   67%
Ja bym proponował zakończyć ten nieudany eksperyment z wyborem Pana Łukasza na Prezydenta tego Miasta
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:10 19-11-2019,   73%
@~Kolosyt Ci co go wybrali to teraz plują  sobie  w brodę. Można odwołać ale nie jest to łatwe. Ludzie muszą się  zmobilizować.
odpowiedz   •   oceń :  
~yyy, 21:41 19-11-2019,   13%
@~Kolosyt czas żebyś odpadł od klawiatury i zajął się wyciskaniem pryszczy
odpowiedz   •   oceń :  
~Kolosyt, 21:58 19-11-2019,   -
@~yyy Swoich? XD
odpowiedz   •   oceń :  
~Zając Poziomka, 19:09 19-11-2019,   56%
Nieudany to był wybór Guliwera ;))
odpowiedz   •   oceń :  
~Kula, 20:04 19-11-2019,   60%
@~Zając Poziomka Chcieliście zrobić byłemu prezydentowi na nosie? To chyba macie. Niedługo że nie będzie gdzie zaparkować... to jeszcze zastanawiać się bedziemy którędy przejechać. Oddany most świetnie... ale druga strona miasta sparaliżowana.
odpowiedz   •   oceń :  
~ops wtopa prd, 21:06 19-11-2019,   75%
kto jest za wywaleniem tego wiesniaka z tej funkcji??
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:15 19-11-2019,   84%
@~ops wtopa prd Ja
odpowiedz   •   oceń :  
~??, 21:45 19-11-2019,   0%
@~ops wtopa prd wieśniaka?? uuu sprawa do zgłoszenia na prokuraturę za obrazę publiczną Art. 216 kk pozdrawiam wezwanie do sądu niedługo wpłynie do ~ops wtopa prd zobaczymy kto się kryje za tym nickiem
odpowiedz   •   oceń :  
~Gucio, 22:07 19-11-2019,   100%
@~?? Taaak? Super sprawa, 100% do wygrania.... życzę powodzenia, powie, że nie wie kto kożystał z laptopa, tabletu itp. Obrona taka sama jak obecnego P... ŁK w takiej samej sprawie za obraze publiczną w komentarzu z byłego P...  Pana JK. Nie ośmiesza się tymi paragrafami. Jak nie złapiesz za rękę w trakcie pisania to Gucio zrobisz.
odpowiedz   •   oceń :  
~WOS, 21:19 19-11-2019,   86%
Jestem WOS - em z wyboru. I uważam, że jeśli mnie stać na auto to i stać mnie na parking. Ta złotówka to nie majątek a jeśli chcę załatwić sprawę w mieście to nie muszę krążyć w poszukiwaniu wolnego miejsca. Nie wiem o co ten lament. Bezpłatny parking się niesprawdzil. Ja, bym wolała żeby parking przy szpitalu był bezpłatny lub tańszy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Qwerty, 21:47 19-11-2019,   34%
@~WOS Też by się niesprawdził
odpowiedz   •   oceń :  
~pytanie zadaje?, 21:41 19-11-2019,   75%
przepraszam jest cos co kulikowi wyszlo?
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska panna, 21:46 19-11-2019,   80%
@~pytanie zadaje? Dobry wieczór!

Jest coś co wyszło prezydentowi Kulikowi. Otóż, dobrze wyszły mu włosy...

Pozdrawiam...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:11 19-11-2019,   100%
@~pytanie zadaje? Koszula że spodni?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:18 19-11-2019,   100%
@~pytanie zadaje? sadlo boczkiem?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:42 19-11-2019,   75%
@~pytanie zadaje? Sadło zza paska?
odpowiedz   •   oceń :  
~xv, 21:45 19-11-2019,   67%
prezydent o-ki to zwykły trol oszust i wara
odpowiedz   •   oceń :  
~??, 21:48 19-11-2019,   0%
@~xv Art. 216 kk
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:12 19-11-2019,   80%
@~?? Straszysz czy obiecujesz?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:13 19-11-2019,   80%
Bo jak obiecujesz, to może spać spokojnie :)
odpowiedz   •   oceń :  
~piosenkarka, 21:58 19-11-2019,   84%
byla kiedys taka piosenka: Znowu w zyciu mi nie wyszlo...... Budka Suflera spiewala. To powinien byc hymn prezydenta i ODW i nowych pracownikow kulika
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:08 19-11-2019,   100%
Mysle ze ktos powinien tego biednego czlowieka hamowac w jego pomyslach, zona matka ojciec? niech doradza bo przeciez dalej nie da die tak zyc
odpowiedz   •   oceń :  
~Bul, 22:25 19-11-2019,   67%
Prawdziwi Ostrołęcznie to się wyprowadzili na wieś i jeżdżą na wos A w Ostrołęce mieszka zakompleksiona wieś która się tu przeprowadziła w latach 70 80 i 90
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:28 19-11-2019,   34%
@~Bul to fakt tylko biedota mieszka w blokowiskach
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:14 19-11-2019,   67%
i ta wieś. która zamieszkała w latach 60 70 80 wychowała dzieci,
którym teraz pobudowała lub pomogła pobudować domy na wsi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Drugi WOS, 16:29 20-11-2019,   100%
@~Bul Prawda jestem ostroleczanka z dziada pradziada i od kilku lat mieszkam na wsi. W tej chwili w Ostrołęce więcej osób ma korzenie z poza naszego miasta. A głośno krzyczą jacy to oni są tzw. Miastowi
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:05 19-11-2019,   34%
Chcieli za darmo
MATA
Było Było
A TERA BULIĆ ĆWOKI
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:20 19-11-2019,   88%
to już mamy 2 spełnione obietnice wyborcze
1 KLER
2 Zniesienie opłat za parkowanie

Kulik słowny
KASZANA MAĆ
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:23 19-11-2019,   100%
Po wrzuceniu kasy do parkometru
powinna wyświetlić się na ekranie  piosenka disco z wiceprezydenteM
OJ DANA DANA

odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:24 19-11-2019,   80%
Ale jaja
Ale jaja
Ale jaja

Tylko zastanówcie się z kogo są robione

odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:25 19-11-2019,   100%
Panie prezydencie
Kiedy zostaną wprowadzenie latarnicy do szkól
Wzorem stolicy.
Jest pan w końcu z SLD
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:27 19-11-2019,   84%
Przecież o tym już przed wyborami pisalem że to poroniony pomysł. Przecież ktoś to wprowadził nie od tak sobie tylko z powodu potrzeby zwolnienia miejsc parkingowych dla potrzebujących...  Kto teraz zapłaci za to całe zamieszanie i stracony czas? Przed wyborami łatwo obiecać głupoty ale co dalej? To co się dzieje w ostrolece przechodzi ludzkie pojęcie. Sorry ale jest takie moje zdanie. Te zarządzanie i to co się dzieje obecnie wykracza poza strefe mojej inteligenci. Rozumiem inne poglądy etc, ale mój umysł jest za płytki żeby sobie wyobrazić że można było tak fatalnie i nieumiejnie działać... Szczerze to już nie wiem czy się smiac czy zacząć płakać...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:39 20-11-2019,   -
A ja tak nie pomyślałem...
No kto za to zapłaci.
Niech się zastanowieęę..
Czyli i podwyżki będą/
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:28 19-11-2019,   100%
Czekam na obiecane darmowe parkingi przy szpitalu xD leże i kwicze hahahahha
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:07 20-11-2019,   75%
Czy Kulik coś jeszcze może ???
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:15 20-11-2019,   100%
Płatne parkowanie jak najbardziej z tym, że przy dworcu autobusowo/busowym parking powinien być bezpłatny                                 (ul. Piłsudskiego przy dworcu i starym basenie, Bogusławskiego od 11 listopada przy PEKAO i Starosty Kosa). Sporo nas dojeżdża do pracy w Warszawie, sporo korzysta z reszty pozostałych kursów autobusowych, a na poranne dojechać komunikacją miejską nie bardzo jest jak, trzeba samochodem i co? płacić po 20 zł dziennie?+ok 40 za bilet w obie strony - tanio nie wychodzi. Z resztą w cywilizowanych miejscowościach parkingi przy PKP, dworcach/ przystankach bus są bezpłatne.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:30 20-11-2019,   -
Raczej 10 zł. i 20 (;
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Zobacz również
Kalnedarz imprez
grudzień 2019
PnWtŚrCzPtSoNd
 25  26  27  28  29  30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
 23  24  25 26 27 28 29
 30 31  1  2  3  4  5