Kawałek po kawałku znika z krajobrazu Ostrołęki most kolejowy. Ekipy wykonujące prace budowlane przystąpiły do demontażu elementów konstrukcyjnych przeprawy.
Rozbiórka mostu kolejowego przez Narew w Ostrołęce to część prac związanych z odbudową nieużywanej od wielu lat linii kolejowej nr 35 relacji Ostrołęka – Chorzele. W ramach inwestycji opiewającej na 315 milionów złotych „żelazna droga” zostanie gruntownie odnowiona, co pozwoli na wznowienie ruchu pociągów pasażerskich i towarowych na tej trasie.
Prace związane z przebudową mostu ruszyły pod koniec lutego. W pierwszej kolejności ekipy remontowe przygotowywały teren i demontowały podkłady wraz z szynami, a obecnie trwa rozbiórka elementów konstrukcyjnych przeprawy.
W kolejnych etapach demontowane będą też doskonale znane ostrołęczanom kratownice, które stanowiły swego rodzaju element rozpoznawczy krajobrazu naszego miasta.
Zakończenie prac związanych z przebudową linii wraz z mostem zaplanowano pod koniec 2022 roku.


fot. eOstroleka.pl





![Trwa przebudowa linii kolejowej nr 35 Ostrołęka – Chorzele [ZDJĘCIA]](./luba//dane/pliki/zdjecia/m/1f2b5-169736011_2822714467989052_2272103932042223454_n.jpg)
![Pożar w Janochach pod Ostrołęką [ZDJĘCIA]](./luba//dane/pliki/zdjecia/m/164147447_3941487429230527_1890340074596532228_n.jpg)

![Trwa rozbiórka mostu kolejowego w Ostrołęce [ZDJĘCIA]](./luba//dane/pliki/zdjecia/m/dji_0117_normal.jpg)

![Ruszyli z rozbiórką mostu kolejowego na Narwi w Ostrołęce [ZDJĘCIA]](./luba//dane/pliki/zdjecia/m/most_kolejowy_remont_marzec_2021.jpg)
1
2
17