Od najbliższego poniedziałku, 16 marca przez kolejne dwa tygodnie biuro obsługi klienta w Ostrołęckim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji dostępne będzie wyłącznie telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Od poniedziałku obsługa klienta w OPWiK tylko telefonicznie lub mailowo
fot. eOstroleka.plWasze opinie
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Zobacz również

Aktualne informacje z Ostrołęki i regionu dotyczące koronawirusa. RAPORT ON-LINE

Wojewoda wydał polecenie dla szpitala w Ostrołęce. Ma to związek z koronawirusem

Biskup Janusz Stepnowski udzielił dyspensy od obowiązku udziału w niedzielnych mszach

Koronashopping, czyli zakupy w czasach paniki

Samorząd województwa uruchamia rezerwę kryzysową
![W Starostwie Powiatowym obradował sztab kryzysowy. Główny temat: koronawirus [WIDEO, ZDJĘCIA]](./luba//dane/pliki/zdjecia/m/89652942_864305247343265_2096019202375680000_o.jpg)
W Starostwie Powiatowym obradował sztab kryzysowy. Główny temat: koronawirus [WIDEO, ZDJĘCIA]

Ostrołęckie szkoły i przedszkola opustoszały. Choć nie wszystkie…
Kalendarz imprez
| Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
| 29 | 30 | 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 | 1 | 2 |




1
6
13
20