Przy nowym moście kolejowym w Ostrołęce pracowała pompa gigant

Projekt o wartości 347 mln złotych prowadzą PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Na nieczynnej od 22 lat linii kolejowej Ostrołęka-Chorzele postępują prace modernizacyjne. Na nowej konstrukcji mostu kolejowego w Ostrołęce nad Narwią pracowała dzisiaj najdłuższa w Europie pompa do betonu. Urządzenie ma 80 metrów i pozwala „przenieść” beton nad nurtem rzeki. Ponad 800 ton betonu wypełni 360 m3 powierzchni mostu. Kolejnym etapem prac będzie ułożenie torów: podsypki, podkładów, szyn.
W połowie 2023 roku możliwe będzie przywrócenie połączenia kolejowego między Ostrołęką a Chorzelami. Kolej zwiększy możliwości komunikacji i pozytywnie wpłynie na rozwój gospodarczy i atrakcyjność regionu.
Projekt „Modernizacja linii kolejowej nr 35 na odcinku Ostrołęka-Chorzele” ma wartość około 347 mln zł i ubiega się o częściowe finansowanie ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020.

Wasze opinie
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Zobacz również
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
30 | ![]() |
2 | 3 | ![]() |
![]() |
![]() |
7 | 8 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
14 | 15 | ![]() |
17 | 18 | ![]() |
20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ![]() |
27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |