14 grudnia rozpoczyna się rebranding stacji Statoil na Circle K w Ostrołęce, któremu towarzyszyć będą wielkie otwarcia poszczególnych stacji. Wydarzenia te są częścią ogólnopolskiego procesu zmiany marki Statoil na Circle K, który docelowo obejmie sieć stacji na terenie całego kraju. W ten sposób ostrołęckie stacje staną się częścią międzynarodowej sieci Circle K obecnej w ponad 20 krajach na całym świecie.
– Zmiana nazwy to bardzo ważny moment w historii naszej firmy, który chcemy świętować wspólnie z naszymi klientami. Polska dołącza właśnie do grona ponad 20 krajów w Europie i na całym świecie, w których marka Circle K funkcjonuje z dużym powodzeniem już od wielu lat. Możemy zapewnić, że pod nową marką oferta produktowa naszych stacji zachowa swoją dotychczasową jakość, do której polscy kierowcy zdążyli się już przyzwyczaić – mówi Rafał Droździak, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji w Circle K Polska.
W Europie marka Circle K widnieje już na stacjach paliw w Skandynawii (Norwegia, Szwecja i Dania) oraz w państwach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia). Zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie będzie miała wpływu na obowiązujące umowy z klientami, partnerami, czy dostawcami firmy, a na stacjach będzie nadal pracował ten sam zespół pracowników.
Właściciel Circle K Polska, czyli Grupa Alimentation Couche-Tard, jest jedną z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego. Po zakupie Statoil Fuel & Retail w 2012 r. Grupa otrzymała prawo używania nazwy Statoil jedynie przez określony czas. Niedługo później, w 2015 r., Couche-Tard podjęła decyzję, że Circle K, jako największa i najmocniejsza marka w portfelu Grupy, stanie się globalną marką detaliczną sieci obecnej w ponad 20 krajach.
Zmiana nazwy bez wpływu na dotychczasową ofertę produktową
Zmiana marki nie będzie miała żadnego wpływu na ofertę produktową sieci. Na stacjach Circle K nadal będą oferowane paliwa miles® i milesPLUS® oraz kawy pod marką Simply Great Coffee, a także hot dogi. Bez zmian pozostaną także zasady funkcjonowania programu lojalnościowego Statoil Extra, który obecnie nosi nazwę Circle K Extra Club.
***
Przewidziane rabaty podczas wielkiego otwarcia na stacjach Circle K:
Rabat 15 gr/l na paliwa milesPLUS® z kartą programu EXTRA
Rabat 10 gr/l na paliwa miles® i SupraGas z kartą programu EXTRA
Rabat 50 % na dowolną kawę, hot dogi, usługę myjni automatycznej (myjnia dotyczy stacji własnych)
Rabat 50% na letni płyn do spryskiwaczy (oferta sezonowa)
***
O firmie:
Firma Circle K Polska (przed 1 kwietnia 2016 r.: Statoil Fuel & Retail Polska) obecna jest na polskim rynku od 1992 r. i prowadzi sieć 352 stacji paliw na terenie całej Polski. Sieć ta obejmuje flagowe stacje własne, stacje segmentu ekonomicznego oraz stacje franczyzowe. Kanadyjska firma Alimentation Couche-Tard Inc.(Couche-Tard) jest jedną z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego, w formacie convenience. Prowadzi działalność w Ameryce Północnej, Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. Ta kanadyjska firma posiada na świecie około 14 000 sklepów typu convenience i stacji paliw oraz zatrudnia ponad 120 000 pracowników. Akcje Alimentation Couche –Tard notowane są na giełdzie w Toronto (TSE).
Stacje Statoil w Ostrołęce zmieniają nazwę na Circle K
Wasze opinie
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Zobacz również
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |