eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Stora Enso ma nowe logo: "To proces wewnętrznej zmiany firmy"

REKLAMA
zdjecie 9967
zdjecie 9967
fot. eOstroleka.plfot. eOstroleka.pl
REKLAMA

Z końcem kwietnia tego roku korporacja Stora Enso zmieniła swoje logo. Wiąże się to z wdrażaniem nowej filozofii działania po angielsku zwanej rethink (przemyśl na nowo).

- Projekt rethink to proces wewnętrznej zmiany firmy w różnych obszarach jej działania. Rozpoczął się w listopadzie 2010. Zmiana sposobu myślenia wyraża się także w nowej formie wizerunku zewnętrznego. Nowe logo symbolizuje zaangażowanie firmy Stora Enso w zapewnienie stabilnej przyszłości naszej planety poprzez wdrażanie innowacyjnych rozwiązań bazujących na surowcach odnawialnych. Hasłem, które najpełniej opisuje naszą działalność w Polsce jest rethink- recycle- recirculate - wyjaśnia Maria Rochowicz z Biura Promocji i PR.

W nowym logo można znaleźć symbolikę wertowanych kartek papieru, piłę tarczową lub kwiat eukaliptusa z licznych plantacji Stora Enso w Ameryce Łacińskiej.

- Ludzie na całym świecie zmieniają sposób myślenia - wszyscy nasi udziałowcy zmieniają sposób myślenia. Niezależnie od tego, czy chodzi o sposób zabezpieczenia się świata przed kryzysami finansowymi, o to jaką uwagę powinny poświęcać firmy kwestiom związanym z odpowiedzialnością w miejscach, w których prowadzą działalność, czy o konsumentów proszących w sklepie spożywczym o papierowe torebki zamiast o plastikowe, wszyscy zmieniamy sposób myślenia, dokonując ponownej oceny naszego sposobu życia i traktowania planety Ziemi, naszego wspólnego domu - tłumaczy prezes korporacji Stora Enso Oyj Jouko Karvinen.

Kalendarz imprez
kwiecień 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
dk1 dk2 dk3 dk4 dk5 dk6 dk7
dk8 dk9 dk10 dk11 dk12 dk13 dk14
dk15 dk16 dk17 dk18 dk19 dk20 dk21
dk22 dk23 dk24 dk25 dk26 dk27 dk28
dk29 dk30  1  2  3  4  5
×