2019-10-18T23:00:00+02:00 eOstroleka.pl 10 0 2 0
Region,

W tym wypadku zginął 18-latek. Kierowca fiata uciekł! Oto nagranie [WIDEO]

REKLAMA
REKLAMA
0
2
64
Najlepszy komentarz
~Kur...... wchodząc na prz, 17:52 18-10-2019,   75%
Kur...... wchodząc na przejście trzeba sie rozejrzeć
odpowiedz   •   oceń :  
  • 11 października w Pułtusku doszło do tragicznego w skutkach wypadku drogowego. Na przejściu dla pieszych kierujący fiatem seicento 25-latek potrącił 18-letniego chłopaka. Pieszy zmarł, mimo reanimacji. Zobaczcie nagranie z tego zdarzenia.
 
Do tragicznego w skutkach zdarzenia doszło w ubiegły piątek przed godz. 22.00. W Pułtusku na ul. Kościuszki, na prostym odcinku drogi, kierujący Fiatem Seicento potrącił przechodzącego przez przejście dla pieszych 18-letniego mężczyznę. Sprawca oddalił się z miejsca. Niestety, pomimo reanimacji młody mężczyzna zmarł.
 
Policja prowadziła intensywne poszukiwania, niezwłocznie też na portalach informacyjnych zamieszczona została informacja z prośbą o pomoc w ustaleniu sprawcy. Poszukiwano fiata seicento na rejestracjach WMA. Pisaliśmy o tym w naszym serwisie.
 
- Wiadomość przeczytał również sam poszukiwany, po czym kolejnego dnia zgłosił się na komendę. Mieszkaniec powiatu makowskiego powiedział policjantom, że to on potrącił człowieka na drodze. Nie potrafił wyjaśnić okoliczności i powodu, dla którego uciekł z miejsca zdarzenia. Sąd Rejonowy w Pułtusku przychylił się do wniosku Policji oraz Prokuratora i zadecydował, że 25 latek spędzi najbliższe dwa miesiące w areszcie - informuje podkom. Milena Kopczyńska z KPP w Pułtusku.
 
Jak widać na nagraniu z wypadku, które prezentujemy poniżej, kierowca fiata z dużą prędkością wjechał na przeście dla pieszych, po którym przechodził nastolatek. Nie miał on żadnych szans na uniknięcie zderzenia z autem.
 
Uwaga! Nagranie jest drastyczne!
Materiał filmowy 1 :

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Gość, 17:50 18-10-2019,   70%
Rozejrzal się?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:16 19-10-2019,   31%
Tak, widać na nagraniu
odpowiedz   •   oceń :  
~Kur...... wchodząc na prz, 17:52 18-10-2019,   75%
Kur...... wchodząc na przejście trzeba sie rozejrzeć
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:02 18-10-2019,   30%
@~Kur...... wchodząc na prz co ty pieprzysz człowieku. chłopak był na przejściu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:19 18-10-2019,   64%
Nie bronię kierowcy ale gdy by się rozejrzał to by pod pędzący samochód nie wszedł. Wina leży po obu stronach kierowca jechał za szybko zgadzam się ale i pieszy powien się rozejrzeć. Nie oceniamy tylko sprawcy wypadku.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ola, 08:15 19-10-2019,   24%
Widać wyraźnie, że się ROZEJRZAŁ!
odpowiedz   •   oceń :  
~Bla, 10:44 19-10-2019,   53%
@~Kur...... wchodząc na prz Wyobraź sobie, że nocą, znajdując się przed maską samochodu, trudno jest po samych światłach dokładnie ocenić, z jaką prędkością auto się porusza. A widać, że jechał co najmniej 2 razy szybciej niż inni. Chłopakowi pewnie się wydawało, że auto jest na tyle daleko, że zdąży przejść albo że kierowca ma mnóstwo czasu aby się zatrzymać. Niestety typ za......ał znacznie powyżej dozwolonej prędkości. Nie gadaj, że wina pieszego, bo to bzdura.
odpowiedz   •   oceń :  
~gsc, 11:32 19-10-2019,   50%
Jak mozna napisac ze wina lezy po obu stronach, skoro przepis zlamal kierowca? Trzeba sie rozgladac ale to ze tego nie zrobisz nie czyni cie wspolwinnym wypadku jesli jestes na przejsciu. STOP wybielaniu kierowcy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:17 19-10-2019,   47%
@~Kur...... wchodząc na prz No i ofiara się rozejrzała. Może miał mieć jeszcze radar w oczach żeby powiedzieć z jaką prędkością jedziecie potencjalny morderca? Oddajcie prawo jazdy jeżeli uważacie że pieszy jest współwinny i nigdy nie wsiadajcie za kierownicę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kropka, 15:07 19-10-2019,   15%
@~gsc Wina leży po stronie kierowcy.
Pieszy mógł uniknąć śmierci.
odpowiedz   •   oceń :  
~melchiore, 16:10 19-10-2019,   40%
@~Kur...... wchodząc na prz Jak ci ląduje F-16 to się możesz rozglądać do woli. Ten pirat drogowy zza kierownicy to zwykły morderca i powinien dostać taki wyrok, ile sam ma lat. Bo jak nie wie co zrobił i jak, i dlaczego uciekł, to znaczy, że już nic z niego nie będzie. Należy tylko sprawdzić, czy to na pewno on kierował i czy się za kogoś nie podkłada.
odpowiedz   •   oceń :  
~gość, 21:09 19-10-2019,   75%
@~melchiore Jak nie wiecie jak było to po ch*j się wyraźnie dziwne to to ze jeden się zatrzymał a drugi  z telefonem w rekch prawie przesrzedl
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:01 18-10-2019,   75%
ja pier......
odpowiedz   •   oceń :  
~jaro, 18:09 18-10-2019,   39%
Jadąc przez miasto jedzie się Max 50. A przed przejsciami trzeba uważać. I mówię do kolegi który tam ma w nazwie kur....  To był Pułtusk. SAM WIDOCZNIE JEŹDZISZ NIE PONIŻEJ TEJ NORMY W MIEŚCIE. TEN GOŚĆ POWINIEN DOSTAĆ OD RAZU DOŻYWOCIE W WIĘZIENIU. I BEZ ODZEWU.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:11 19-10-2019,   80%
@~jaro Ciekawe ile Ty jeździsz i czy zawsze taki przepisowy jestes
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:14 19-10-2019,   100%
@~jaro Masz prawko  to je oddaj  bo nie raz czy dwa jechałem szybciej w terenie zabudowanym     wpadnie pieszym że  mają pierwszeństwo na pasach to głupota bo starcie z autem kończy się  źle
odpowiedz   •   oceń :  
~&&&&, 18:11 18-10-2019,   68%
Ani kierowca Ani pieszy nie są bez winy kierowca powinien przynajmniej zwolnić.Pieszy gdyby miał odblaski może byłby zauważony. Słabo oświetlone przejście cóż powodów wiele
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:25 18-10-2019,   71%
@~&&&& Zgadzam się. To przejście jest słabo oświetlone. W wina jest po obu stronach. A pieszy też powinien zachować ostrożność i się rozejrzeć i myślę że by pod pędzący samochód także nie wszedł. Niech spoczywa w pokoju młody chłopak wielka tragedia ale dla obu rodzin.
odpowiedz   •   oceń :  
~manticor, 16:13 19-10-2019,   45%
Znaki drogowe też są mało widoczne? Kierowca powinien zwolnić i zachować szczególną ostrożność, a nie pędzić na złamanie karku. Odblaski to pieszy musi mieć, jak idzie poboczem drogą lecącą przez las. Tutaj winny jest tylko i wyłącznie kierowca. Jak ktoś tego nie rozumie lub ma wątpliwości, to niech natychmiast odda prawo jazdy - o ile takowe w ogóle posiada.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:20 19-10-2019,   80%
@~manticor I co z tego że  kierowca winien być może  było to jedyne auto w tym czasie bezpieczniej by było je przepuścić i przejść  nawet na czworakach
odpowiedz   •   oceń :  
~Kierowca do pierdla, 18:56 18-10-2019,   38%
Dla mnie wina wyłącznie kierowcy. Pieszy nie wtargnął, na przejściu był już kilka sekund - choć po ciemku to z łatwością szło go zauważyć, bo przecież przejście oświetlone jest.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:19 18-10-2019,   65%
@~Kierowca do pierdla Widać ewidentnie na nagraniu że chłopak nawet się nie rozejrzał nic. Przecież jeżeli ktokolwiek z nas widzi że jedzie rozpedzony samochód to nie wchodzi na pasy tylko czeka.. Taka jest prawda. Winna leży po obu stronach kierowca jechał za szybko ale i pieszy powinien się rozejrzeć... Nie ma co zwalac winny tylko na kierowcę. Każdy z nas mógł znaleźć się tam na tym miejscu na miejscu kierowcy. Nie bronie kierowcy ale i pieszy także jest winny. Dzieci że przedszkola zanim wejdą na pasy rozglądaja się a tu dorosły chłopak tego nie zrobił. Nie możemy obwinia tylko kierowcy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gosc, 19:23 18-10-2019,   87%
Zgadza się
odpowiedz   •   oceń :  
~T0m3k, 12:06 19-10-2019,   37%
Przecież na nagraniu widać że się rozejrzał. Wina jest wyłącznie kierowcy, musi bezwzględnie zachować szczególną ostrożność przed przejściem dla pieszych i ustąpić pierwszeństwa wszystkim pieszym na nim się znajdujących.
Ten młody chłopak nie miał radaru w oczach żeby wiedzieć że znajdujący się 200 metrów dalej idiota zapiernicza i go za 2 sekundy zamorduje. 100% wina kierowcy który mam nadzieję że spędzi długi czas w więzieniu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:13 19-10-2019,   67%
@~Kierowca do pierdla A telefonu w reku nikt  nie widzi przecież on nawet się nie rozejrzal ludzie obejrzyjcie dobrze a potem kometujecie
odpowiedz   •   oceń :  
~gość, 21:14 19-10-2019,   80%
@~T0m3k Polecam okuliste dziwnym trafem aż telefon wypadł
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:27 19-10-2019,   0%
@~T0m3k Ile miał  na liczniku żeby  przejechać  200 metrów 2 sekundy  oblicz gościu
odpowiedz   •   oceń :  
~K, 19:01 18-10-2019,   38%
Seba z sejaka to zap******ał jak naćpany.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:53 18-10-2019,   67%
Ofiara była pijana to widac
odpowiedz   •   oceń :  
~Xyz, 20:01 18-10-2019,   78%
A dlaczego ten Pan co byl z tym 18-latkiem oddalił się?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:13 18-10-2019,   32%
@~Xyz Widział ten wypadek to był dla niego szok może zrobił to w szoku nie wiadomo.
odpowiedz   •   oceń :  
~local, 21:28 18-10-2019,   79%
@~Xyz Jeśli ten "koleś" nie wrócił i nie zawiadomił o wypadku odpowiednich służb także powinien odpowiedzieć za nie udzielenie pomocy. Tak jak niektórzy tutaj napisali obie strony są winne. Nie jedna osoba ma w tym przypadku za kołnierzem.
Przykre ale trzeba na takie sprawy patrzeć obiektywnie i z dystansem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Loljak, 23:31 18-10-2019,   40%
@~local Drugi chłopak przeszedł na parking naprzeciwko do innych znajomych, kazać zadzwonić po odpowiednie służby. Chłopak byl kompletnie zszokowany. On nie dawał rady niczego wypowiedzieć. Został tam prawie do samego końca.
odpowiedz   •   oceń :  
~T0m3k, 12:09 19-10-2019,   34%
@~local Na jakiej podstawie obie strony są winna? Ofiara się rozejrzała i widziała auto daleko, na tyle daleko żeby bezpiecznie przejść. Ten chłopak nie ma radaru w oczach. A to na kierowcy spoczywa bezwzględny nakaz zachowania szczególnej ostrożności i ustąpienia pierwszeństwa pieszemu na przejściu. 100% winna kierowcy który mam nadzieję posiedzi w więzieniu. A ci co uważają że wina po obu stronach powinni dobrowolnie prawo jazdy oddać.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gosc, 20:59 18-10-2019,   61%
Jest wina i kierowcy i pieszego... Jechał za szybko a on nawet nie spojrzał czy coś jedzie... Nie długo z zamkniętymi oczami będą chodzić..
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:45 18-10-2019,   31%
@~Gosc Szkoda że takich idiotów jak ty jest tak wielu. Jak będę miał ochotę to mam prawo z zamkniętymi oczami wejść na przejście a ty jako kierowca masz obowiązek się zatrzymać. Zalukaj to matole i nie promuj takich zachowań na drodze.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:55 18-10-2019,   87%
Po co obrażać czy to ma jakiś sens. I właśnie przez to że ludzie wchodzą  z zamkniętymi oczami to są tego skutki. Właśnie to widać na nagraniu. Gdyby się rozejrzał uratowało by mu to życie. Nie możemy twierdzić że tylko kierowca jest winny. My musimy jako kierowcy zachować ostrożność i piesi też muszą ja zachować.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:14 18-10-2019,   44%
"Jak będę miał ochotę to mam prawo z zamkniętymi oczami wejść na przejście a ty jako kierowca masz obowiązek się zatrzymać". No większej głupoty to nie czytałem jeszcze dziś. Człowieku, co ty opowiadasz. Takim jak ty, powinno się dożytownio odbierać dostęp do internetu. Właź sobie na przejścia dla pieszych z zamkniętymi oczyma, ktoś cię rozjedzie i ty chorych genów nie przekażesz dalej. Tylko nie nakłaniaj do tego innych ! Nieodpowiedzialny gł**pcze, kodeks do ręki i czytać dzieciaku.
odpowiedz   •   oceń :  
~XXX, 23:16 18-10-2019,   91%
Chodź tak dalej
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:21 18-10-2019,   72%
@~XXX Chodzi o 2 komentarze wyżej
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:48 18-10-2019,   12%
nie wiem czy ty jesteś rodziną tego idioty z samochodu ale jesli tak to faktycznie nie rozmnażajcie się juz :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:50 18-10-2019,   43%
według twojego toku rozumowania można rozjeżdżać ludzi którzy są pijani lub zagapili się, porównaj prędkość pojazdów po przeciwnej stronie ulicy, ten po porostu zap******ał i to jest finał. A czy kierowca był trzeźwy ? jeśli tak to czemu uciekł ?
odpowiedz   •   oceń :  
~kierowca, 23:53 18-10-2019,   78%
Tępy MATOLE nie siej bredni w necie. Prawo masz zachować bezpieczeństwo i ostrożność. W d..ie Ci się poprzewracało od tego swojego prawa i ochoty.
Ja połamie zderzak i lampę którą kupię za kilka stówek na szrocie, TY połamiesz nogi i Bóg wie co jeszcze zostaniesz warzywem na wózku do końca życia. Zastanów się co możesz, a co powinieneś dla swojego bezpieczeństwa i życia. Gimbus zasrany.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:57 19-10-2019,   80%
z takim myśleniem, możesz być następny.
Jestem kierowcą i jestem pieszym i uważam, że pieszemu jest dużo łatwiej się zatrzymać niż zatrzymać samochód.
odpowiedz   •   oceń :  
~gogol, 19:48 19-10-2019,   100%
No i co z tego będziesz miał  kwaterę na cmentarzu--większych bzdur nie czytałem całkowity brak instynktu samozachowawczego.
odpowiedz   •   oceń :  
~do debila ktory zamyka oc, 21:18 19-10-2019,   80%
Takich jak Ty i takich twierdrzocych ze z zamkietymi oczami możesz wchodzić to widzę że tu psychiatra się kłania a wgl na twoim miejscu to bym zamknol oczy i wbiegł pod nadjerzdzajacy samochód miej by było takich jak Ty i takich myśli osle
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:32 19-10-2019,   100%
Rusza już dziś i powodzenia
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:35 18-10-2019,   36%
Wina zdecydowanie kierowcy ktory ma prawo przepuścić pieszego na przejściu dla pieszych. Tak samo ma obowiązek zachować ostrożność w okolicach przejścia... Tu prędkość widać było tak wielka że nie może być mowy o zadnym zachowaniu ostrożności. Mało tego pieszy nie wtargnął na jednie tylko już byl na pasach...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gisc, 23:28 18-10-2019,   60%
Jak by patrzył jak idzie też by do tego nie doszło wina leży i  tu i tu .....
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:51 18-10-2019,   0%
@~Gisc heheh zobaczymy kto dostanie wyrok mądralo
odpowiedz   •   oceń :  
~T0m3k, 12:16 19-10-2019,   50%
@~Gisc przecież pieszy spojrzał na drogę zanim wszedł na jezdnię. Niestety nie miał radaru w oczach żeby powiedzieć że idiota zapiernicza i zaraz go zamorduje. Wina leży wyłącznie po stronie kierowcy a ci co uważają winę po obu stronach nie powinni nigdy wsiadać za kierownicę. Kierowca samochodu ma bezwzględnie zachować szczególną ostrożność przed przejściem dla pieszych i ustąpić pierwszeństwa pieszym znajdującym się na przejściu.
Nie mogę się doczekać dnia w którym ludzie nie będą mogli więcej kierowac, 80% się do prowadzenia aut nie nadaje. Poddawajcie prawa jazdy. Od 10 lat kierowania zawodowo nigdy nie byłem bliski kolizji
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:01 20-10-2019,   100%
To dzwne że  piszesz o wyroku jeden już  jest nie odwracalny
odpowiedz   •   oceń :  
~Kur...... wchodząc na prz, 04:59 19-10-2019,   63%
Kur...... wchodząc na przejście trzeba sie rozejrzeć
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:12 19-10-2019,   45%
@~Kur...... wchodząc na prz Widac ze chlopak sie rozejrzał wchodzac na przejscie, a przy takiej predkosci nie mial szans. Widzę ze nawet kierowca nie próbowal zachamowac. Kto tyle gna w terenie zabudowanym?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:05 19-10-2019,   34%
C wy tu za glupoty piszecie to od razu widac ze ten szczyl to nawet nie powinien posiadac praw jazdy . Ile to trzeba zapieprzac od ronda takim zlomem zeby miec tako prędkość , a po drugie ktoś kto ucieka z miejca wypadku i nie udziela pomocy to powinien w pierdlu swoje odpokutowac .Wlasnie takie gnoje się naćpaja napija a puzniej cwaniakuja na drodze
odpowiedz   •   oceń :  
~W szoku, 08:14 19-10-2019,   86%
@~Gość Ten "szczyl" to tatuś trójki dzieci. Jakie trzeba mieć siano w głowie, żeby się tak wozić!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:52 19-10-2019,   40%
@~W szoku Masz rację, nie szczyl - morderca. Jak nierówno trzeba mieć pod sufitem, że takim złomem gnać przez miasto. Tacy nieodpowiedzalni ludzie powinni kończyć w pierdlu, aby nie odbierać życia innym. Na dodatek, skoro zbiegł z miejsca zdarzenia, całe odszkodowanie, które rodzinie zmarłego wypłaci firma ubezpieczeniowa, będzie musiał spłacić. Tak dobrze zrobił swojej żonie i dzieciom, nieodpowiedzialny  gówniarz niech gnije w pierdlu, i spłaca odszkodowanie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kierowca, 08:11 19-10-2019,   47%
ROZEJRZAŁ SIĘ! W obie strony i widać to doskonale na tym filmiku!
Porównajcie z jaką prędkością jadą inne samochody w filmiku. Nie rozumiem, jak można jechać ul. Kościuszki więcej niż 50km/h. To jedna z głównych ulic z przejściówki dla pieszych co 300m!
odpowiedz   •   oceń :  
~Kierowca Tira, 10:29 19-10-2019,   34%
Ewidentna wina kierującego Seicento, który wjechał na przejście dla pieszych ze zdecydowanie za dużą  prędkością.
Tym gorzej dla niego, że oddalił się z miejsca zdarzenia nie udzielając pomocy poszkodowanemu.
Według przepisów prawa obowiązujących w Polsce, a tym bardziej w pozostałych  krajach  UE
PIESZY  MA BEZWZGLĘDNE PIERSZEŃSTWO NA PRZEJŚCIU !!!  Na zachodzie europy kierujący  mają obowiązek zatrzymać się przed przejściem jeśli pieszy znajduje się w jego bezpośrednim otoczeniu, czyli wystarczy, że zbliża się do przejścia, a samochody już się zatrzymują.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ac, 20:59 19-10-2019,   75%
@~Kierowca Tira Na zachodzie jak udzielasz pomocy ofiaze wypadku a ta trafi potem na wózek to idzie z Tobą do sądu i płacisz odszkodowanie i rentę do końca życia, dlatego pomoc tam kończy się na poinformowaniu służb, musisz tam po mieszkać troszkę, a pieszy bez kamizelki odblaskowe na dzień dobry dostaje 700eu lub pracę społeczne jak jest na socjalu
odpowiedz   •   oceń :  
~Polak, 19:49 19-10-2019,   34%
Czy to ważne czy się rozejrzał gość zap******a i to sporo ponad 100 spokojnie aż buty z miejsca odleciał gnoja co to zrobił również powinno się tak rozjechać w Polsce brak odpowich wyroków powinno się przywrócić karę śmierci i kamieniołomy o chlebie i wodzie pod ścisłym nadzorem
odpowiedz   •   oceń :  
~Ac, 20:52 19-10-2019,   84%
Niedawno babka z dwojgiem dzieci w słuchawkach wjechała na przejazd i patrzcie pociąg się nie zatrzymał a jechał wolno, cała trójka zginęła, a wystarczyło pomyśleć, może nawet szlaban był podniesiony ale czy to ważne, jak ktoś jest idiota czy imbecyl to nie zawsze ma szansę przesluzgnac się przez życie do starości bo trafi na takiego co ma pierwszeństwo i jedzie pociągiem czy samochodem a nawet jak go nie ma to straci 5lat a pieszy życie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:14 21-10-2019,   67%
KIeerowca  na prejściu jechał jak pirat, nie ma znaczenia czy pieszy sięrozejrzał czy nie. TEN PIESZY KOŃCZYŁ JUŻ PRZEJŚCIE PRZEZ JEDNĄ NITKĘ DROGI I TO WOLNO. Ten kierowca jechał za szybko,l nie zwolnił nawet. POWINIEN ODPOWIADAĆ ZA MORDERSTWO.
odpowiedz   •   oceń :  
~Wiola, 20:02 21-10-2019,   100%
Tak się nie jeździ przez miasto  A teraz  dwie matki sa poszkodowane bo żadna nie ma syna
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Zobacz również
Kalnedarz imprez
listopad 2019
PnWtŚrCzPtSoNd
 28  29  30  31  1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  1