Przedłuży się termin postępowania ws. wydania pozwolenia wodnoprawnego dotyczącego inwestycji budowy drogi Ostrołęka-Dzbenin pod mostem kolejowym. Nowy termin przypada... tuż po wyborach samorządowych.
Droga Ostrołęka-Dzbenin ma przebiegać wzdłuż Narwi i pod kompleksowo przebudowanym mostem kolejowym. Łączna długość projektowanego odcinka ma wynieść około 2,5 kilometra. Droga ma stanowić najkrótszy łącznik Kamianki, Korczak i Dzbenina z Ostrołęką.
Co z budową drogi pod mostem kolejowym? Wkrótce mogą zapaść ważne decyzje
W styczniu 2024 r. mogą zapaść kolejne decyzje administracyjne dotyczące planowanej budowy drogi Ostrołęka-Dzbenin, m.in. pod mostem kolejowym w Ostrołęce. To niezwykle ważna inwestycja, oczekiwana…
Dyrektor Zarządu Zlewni w Ostrołęce PGW Wody Polskie poinformował, iż postępowanie administracyjne w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na lokalizowanie na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią nowych obiektów budowlanych tj. jezdni drogi powiatowej, chodników, zjazdów, kanalizacji deszczowej, sieci oświetlenia drogowego, sieci telekomunikacyjnej w związku z realizacją inwestycji pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej Ostrołęka - Dzbenin z przejazdem przez teren kolejowy pod mostem kolejowym wraz z rozbudową oświetlenia ulicznego", nie może być załatwione w terminie przewidzianym w przepisach.
- Powodem nie załatwienia sprawy w terminie jest skomplikowany charakter sprawy, konieczność zgromadzenia niezbędnej dokumentacji w sprawie. Przewidywany nowy termin załatwienia w/w sprawy to 8 kwietnia 2024 r. - wskazano.