Jakub Frydryk z poparciem kolejarzy
fot. facebook.com/BezpartyjneMiastoKandydat KWW Bezpartyjne Miasto Ostrołęka na prezydenta miasta podkreśla, że nie było to pierwsze spotkanie z tym środowiskiem. Rozmowy toczą się już od kilku tygodni.
- Dzisiejsze spotkanie było okazją do rozmowy o problemach kolei i całego osiedla Stacja w Ostrołęce. Bardzo dziękuję kolejarzom za miłe przyjęcie, chęć rozmowy i dużo pozytywnych wniosków. Jestem pewny, że przy ich wsparciu uda nam się dokonać pozytywnych zmian. Tak jak dziś zapewniłem, nie zapomnę o kolei i kolejarzach. Są oni ważną częścią miasta i wpisują się w jego bogatą tradycję - powiedział Jakub Frydryk.
Rozmowy dotyczyły m.in. pomysłów na rozwój ostrołęckiej kolei oraz wykorzystania jej potencjału przy problemach związanych z drogowym paraliżem komunikacyjnym. Pojawiły się także postulaty dotyczące bezpieczeństwa na poszczególnych ulicach osiedla Stacja.
- Nasze stanowisko jest spójne w wielu kwestiach i cieszę się, że znajdujemy nić porozumienia. Rozmowy zawsze toczyły się we wzorowej atmosferze, a to pokazuje, że tylko spokojnym i merytorycznym dialogiem możemy dużo zdziałać. Mamy nadzieję, że będzie nam dane współpracować w większym wymiarze - zakończył Frydryk.
fot. facebook.com/BezpartyjneMiasto
fot. facebook.com/BezpartyjneMiastoWasze opinie
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Zobacz również
Za tydzień wybory. Kto z największym poparciem internautów?
Kampania na finiszu. Bezpartyjne Miasto rozmawia z mieszkańcami [WIDEO, ZDJĘCIA]
![Kampania wyborcza „po ostrołęcku”. Tego jeszcze nie grali! [WIDEO]](./luba//dane/pliki/obrazy/ratusz_z_gory-0.jpg)
Kampania wyborcza „po ostrołęcku”. Tego jeszcze nie grali! [WIDEO]
Jakub Frydryk o brudnej kampanii wyborczej. "Nie damy się zastraszyć"
Prezydent Kotowski chce wspierać finansowo maturzystów. Co na to inni kandydaci?
Kalendarz imprez
| Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 | 10 |
11 | 12 | 13 |
14 |
15 |
16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 |
22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |


1
2
5
6