eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Jest praca w ratuszu

REKLAMA
zdjecie 9852
REKLAMA
Posłuchaj
Urząd Miasta Ostrołęki prowadzi nabór na dwa wolne stanowiska urzędnicze. Będą one dostępne w Wydziale Spraw Społecznych i Mieszkaniowych.

Pierwsze stanowisko określono jako ds. zdrowia i pieczy zastępczej. Wymagania to pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, wykształcenie wyższe: kierunki: zdrowie publiczne, pedagogika, socjologia, psychologia, administracja i doświadczenie zawodowe: staż pracy 3 lata, w tym 1 rok przy wykonywaniu podobnych czynności. Dodatkowymi wymaganiami jest znajomość wybranych ustaw i przepisów oraz obsługa komputera. Preferowane cechy kandydata to sumienność, rzetelność, bezstronność, zdolność organizacji pracy, komunikatywność, kreatywność, zdolność podejmowania inicjatyw, umiejętność pracy w zespole, kultura osobista.

Kolejne stanowisko w tym samym wydziale to stanowisko ds. gospodarki lokalowej. Wymagania są podobne, inne są jedynie preferowane kierunki ukończenia studiów: prawo, ekonomia, administracja, gospodarowanie nieruchomościami.

Osoby zainteresowane zatrudnieniem, są proszone o składanie kompletu wymaganych dokumentów wskazanych w pkt. 5 ogłoszenia do dnia 29 stycznia 2018r. w Punkcie Obsługi Interesantów Urzędu Miasta w Ostrołęce, znajdującego się w Ostrołęce, przy Pl. Gen. Bema 1 lub przesłanie ich na adres urzędu drogą pocztową. Wykaz dokumentów dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej.

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
Kalendarz imprez
grudzień 2025
PnWtŚrCzPtSoNd
dk1 dk2 dk3 dk4 dk5 dk6 dk7
dk8 dk9 dk10  11  12 dk13  14
dk15  16 dk17  18  19  20  21
dk22  23  24  25  26  27  28
dk29  30  31  1  2  3  4
×