eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Kto będzie dostarczał w Ostrołęce korespondencję urzędową?

REKLAMA
zdjecie 3359
zdjecie 3359
REKLAMA
zdjecie 3359
zdjecie 3359
Posłuchaj

Powołano komisję przetargową, której zadaniem będzie przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług pocztowych dla ostrołęckiego ratusza.

 Dobiega końca umowa zawarta w 2019 roku na świadczenie usług dostarczania urzędowej korespondencji pocztowej kierowanej przez Urząd Miasta w Ostrołęce do mieszkańców i przedsiębiorców. Ratusz przystąpił do wyłonienia podmiotu, który świadczył będzie te usługi po wygaśnięciu umowy.

 Zdecyduje o tym komisja przetargowa powołana przez prezydenta miasta. W jej skład powołano: Anetę Gutowską-Grucelską (sekretarz miasta), Marzennę Suski, Agnieszkę Bralską i Anetę Piasta.

 W latach 2019 - 2021 usługi pocztowe dla Urzędu Miasta w Ostrołęce świadczyła Poczta Polska. Koszt 24-miesięcznej obsługi w tym zakresie wyniósł około 443 tysiące złotych.

 

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
Kalendarz imprez
listopad 2025
PnWtŚrCzPtSoNd
 27  28  29  30  31  1 dk2
dk3 dk4 dk5 dk6 dk7 dk8 dk9
dk10 dk11 dk12 dk13 dk14 dk15 dk16
dk17 dk18 dk19  20 dk21  22  23
dk24  25 dk26  27  28  29  30
×