Interwencja Czytelnika: „Pieniądze wrzuciłem, biletu nie dostałem”
fot. eOstroleka.pl Byłem bardzo zdziwiony - pisze Czytelnik. Parkomaty w Ostrołęce pojawiły się niedawno, a już są z nimi problemy. Ostatnio zaparkowałem w strefie płatnego parkowania. Chciałem uczciwie zapłacić za postój. Gdy jednak wrzuciłem monety do parkomatu nie wydrukował mi on żadnego biletu. Mój znajomy opowiadał o podobnym przypadku, więc nie tylko mnie to spotkało. Ciekawe ile jeszcze osób wrzuciło pieniądze i nie dostało w zamian biletu?
Czytelnik poprosił nas, abyśmy się dowiedzieli, co w takiej sytuacji należy zrobić zrobić. Odpowiedzi na to pytanie udzielił nam pracownik biurowy nr 202 z biura strefy płatnego parkowania w Ostrołęce.
- Jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce to na parkomatach podane są numery telefonów. Należy od razu dzwonić i informować o tym, co się stało. W ciągu kilku minut powinien pojawić się serwisant. Jeżeli osoba dzwoniąca bardzo się spieszy i nie może czekać powinna podać swój numer rejestracyjny.
Byłeś świadkiem wypadku? Widziałeś coś nadzwyczajnego, śmiesznego, a może masz problem, którym chciałbyś się podzielić. Jeżeli tak, to skontaktuj się z nami! Kontakt: redakcja@eostroleka.pl
J. Pych
Zobacz również
Interwencja Czytelnika: „Czy na ulicy w Ostrołęce można robić wszystko?”
Interwencja Czytelnika: „Telebim nie daje nam spać”
Interwencja Czytelnika: „W Polsce takie miejsca są zadbane, ciekawie zagospodarowane”
Interwencja Czytelnika: Kiedy kasa biletowa na dworcu PKP znów będzie czynna? (ZDJĘCIA)
Interwencja Czytelnika: "Moim zdaniem było blisko tragedii" (ZDJĘCIA)
Interwencja Czytelnika: Gdzie jest biuro uiszczania mandatów za parkowanie? (ZDJĘCIA)
Interwencja Czytelnika: Podejrzane miejsce parkingowe
Kalendarz imprez
| Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 | 8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 | 14 | 15 |
16 |
17 |
18 | 19 |
20 | 21 |
22 | 23 |
24 |
25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |




2
3
8