eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Interwencja Czytelnika: „Pieniądze wrzuciłem, biletu nie dostałem”

REKLAMA
zdjecie 5328
zdjecie 5328
fot. eOstroleka.pl fot. eOstroleka.pl
REKLAMA
zdjecie 5328
Jeden z naszych Czytelników poinformował nas o kłopotach z ostrołęckimi parkomatami. Zdarzyło mu się ostatnio, że po wrzuceniu monet do urządzenia nie otrzymał w zamian biletu parkingowego.

Byłem bardzo zdziwiony - pisze Czytelnik. Parkomaty w Ostrołęce pojawiły się niedawno, a już są z nimi problemy. Ostatnio zaparkowałem w strefie płatnego parkowania. Chciałem uczciwie zapłacić za postój. Gdy jednak wrzuciłem monety do parkomatu nie wydrukował mi on żadnego biletu. Mój znajomy opowiadał o podobnym przypadku, więc nie tylko mnie to spotkało. Ciekawe ile jeszcze osób wrzuciło pieniądze i nie dostało w zamian biletu?

Czytelnik poprosił nas, abyśmy się dowiedzieli, co w takiej sytuacji należy zrobić zrobić. Odpowiedzi na to pytanie udzielił nam pracownik biurowy nr 202 z biura strefy płatnego parkowania w Ostrołęce.

- Jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce to na parkomatach podane są numery telefonów. Należy od razu dzwonić i informować o tym, co się stało. W ciągu kilku minut powinien pojawić się serwisant. Jeżeli osoba dzwoniąca bardzo się spieszy i nie może czekać powinna podać swój numer rejestracyjny.


Byłeś świadkiem wypadku? Widziałeś coś nadzwyczajnego, śmiesznego, a może masz problem, którym chciałbyś się podzielić. Jeżeli tak, to skontaktuj się z nami! Kontakt: redakcja@eostroleka.pl


J. Pych
Kalendarz imprez
wrzesień 2025
PnWtŚrCzPtSoNd
dk1  2 dk3 dk4  5 dk6 dk7
 8 dk9 dk10 dk11 dk12 dk13 dk14
 15 dk16 dk17 dk18 dk19 dk20 dk21
dk22 dk23 dk24  25 dk26 dk27 dk28
dk29  30  1  2  3  4  5
×