2011-10-25T05:00:00+02:00 eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Interwencja Czytelnika: „Pieniądze wrzuciłem, biletu nie dostałem”

REKLAMA
zdjecie 2320
zdjecie 2320
fot. eOstroleka.pl fot. eOstroleka.pl
REKLAMA

Jeden z naszych Czytelników poinformował nas o kłopotach z ostrołęckimi parkomatami. Zdarzyło mu się ostatnio, że po wrzuceniu monet do urządzenia nie otrzymał w zamian biletu parkingowego.

Byłem bardzo zdziwiony - pisze Czytelnik. Parkomaty w Ostrołęce pojawiły się niedawno, a już są z nimi problemy. Ostatnio zaparkowałem w strefie płatnego parkowania. Chciałem uczciwie zapłacić za postój. Gdy jednak wrzuciłem monety do parkomatu nie wydrukował mi on żadnego biletu. Mój znajomy opowiadał o podobnym przypadku, więc nie tylko mnie to spotkało. Ciekawe ile jeszcze osób wrzuciło pieniądze i nie dostało w zamian biletu?

Czytelnik poprosił nas, abyśmy się dowiedzieli, co w takiej sytuacji należy zrobić zrobić. Odpowiedzi na to pytanie udzielił nam pracownik biurowy nr 202 z biura strefy płatnego parkowania w Ostrołęce.

- Jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce to na parkomatach podane są numery telefonów. Należy od razu dzwonić i informować o tym, co się stało. W ciągu kilku minut powinien pojawić się serwisant. Jeżeli osoba dzwoniąca bardzo się spieszy i nie może czekać powinna podać swój numer rejestracyjny.


Byłeś świadkiem wypadku? Widziałeś coś nadzwyczajnego, śmiesznego, a może masz problem, którym chciałbyś się podzielić. Jeżeli tak, to skontaktuj się z nami! Kontakt: redakcja@eostroleka.pl


J. Pych

REKLAMA
Kalendarz imprez
luty 2023
PnWtŚrCzPtSoNd
 30  31 dk1 dk2 dk3 dk4 dk5
dk6 dk7 dk8 dk9 dk10  11 dk12
dk13  14 dk15 dk16  17 dk18 dk19
dk20  21 dk22  23  24  25  26
dk27  28  1  2  3  4  5
×